X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם היטאצ'י
▪  ▪  ▪

חברת היטאצ'י היי-טק, השייכת לתאגיד היטאצ'י חתמה הסכם הפצה עם חברת פגסוס טכנולוגיות הישראלית. היטאצ'י תפיץ ביפן ובמדינות נוספות באסיה את העט האלקטרוני וכן את השבב הניתן להטמעה במסגרת יישומים מגוונים - שניהם פרי פיתוח של פגסוס.
העט האלקטרוני של פגסוס - PC Notes Taker - מאפשר העברת כתב יד לפורמט דיגיטלי. העט מאפשר קליטת כתב יד על גבי כל משטח, והזנתו לכל מחשב אישי (PC) או מחשב נישא - בזמן אמת. העט מאפשר לכתוב בכתב יד טבעי מזכרים ופרוטוקולים של ישיבות ולשרטט סקיצות על כל נייר, עד גודל A4.
את הנתונים שנצברו ניתן לאחסן, להעבירם ב-e-mail, לשמור בתיקיות שהוגדרו ו/או להוסיף אותם למסמכי מייקרוסופט מסוג Word או Excel. פגסוס פיתחה את העט האלקטרוני על מנת לתת מענה לדרישה הגוברת בשוק למוצרים בעלי יכולת קליטת טקסט ומידע באופן קל וידידותי.
היטאצ'י תפיץ הן את העט האלקטרוני כמוצר מוגמר והן את הטכנולוגיה של פגסוס - כמודולים או כמערך שבבים הניתנים להטמעה במוצרים אלקטרוניים מסוגים שונים. היטאצ'י צופה שהטמעת שבב הקליטה של העט האלקטרוני תהפוך למסחרית בעתיד הקרוב, כאשר העט האלקטרוני ישמש כמכשיר הקלט למחשבים אישיים ומחשבי כף יד.
מר מצומוטו, מנהל בכיר בחטיבת פיתוח עסקי בהיטאצ'י היי-טק, אמר: "אנו שמחים על השותפות החדשה עם פגסוס, ומאמינים ששיתוף פעולה זה יפעל לטובת שתי החברות. המוצר החדשני של פגסוס יתאים במיוחד לשוק היפני והאסיאתי בשל יכולתו לאפשר תקשורת בין כתב יד למחשבים, PDA וטלפונים סלולריים".
גידי שינהולץ, CEO, פגסוס טכנולוגיות, אמר: "אנו שמחים על ההסכם, ורואים הזדמנות עסקית חשובה בעבודה עם תאגיד בסדר גודל של היטאצ'י. יש לנו אמון ביכולת של שתי החברות להפוך את הטכנולוגיה של פגסוס למובילה בשוק העולמי בתחום קלט כתב היד הדיגיטלי".
היטאצ'י הייטק, השייכת לתאגיד היטאצ'י, נוסדה באוקטובר 2001 כתוצאה ממיזוג של שלוש חברות. החברה החדשה מציעה מגוון רחב של מוצרים מתקדמים, כולל מערכות רכיבים אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, חלקי רכיבים אלקטרוניים ומערכות תוכנה.
פגסוס טכנולוגיות הוקמה ב-1991, ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים המאפשרים דיגיטציה של כתב יד ומהווים תחליף למקלדת והעכבר המסורתיים. החברה מפתחת, משווקת ומייצרת מגוון של מכשירים המאפשרים קליטת כתב יד והזנתו למחשבים אישיים, מחשבי כף יד (PDA), לוחות קיר דיגיטליים (Digital Whiteboard), טלפונים סלולריים ומכשירים משרדיים נוספים. לחברה שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ברחבי העולם.

תאריך:  23/09/2002   |   עודכן:  23/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il