X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת E-lock
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]


אוזלת ידה של משטרת ישראל בטיפול במכת הגניבות והפריצות ההולכת וגואה, תרמה לעלייה מואצת בתחום פתרונות האבטחה. חברת E-lock, מציגה את הפתרון האופטימאלי למיגון הבית - מנעול בעל טכנולוגיית Knock Code Technology - המנעול הבטוח ביותר בעולם- K'nock N'Lock.
המנעול האידיאלי הוא מנעול שאינו יכול להיפרץ, אך יפתח בידי גורם מוסמך, גם לאחר ניסיון פריצה. יכולת ייחודית זו נמצאת רק בטכנולוגית K'nock N'Lock, הרשומה כפטנט בארצות- הברית, קנדה, אירופה, ישראל ומדינות נוספות באסיה ובדרום אמריקה.
הפטנט של מנעול ה- K'nock N'Lock הינו העברת מידע דרך חומרים מוצקים כגון מתכת, עץ, פלסטיק, זכוכית וכדומה, על-ידי נקישות מכאניות סודיות. קוד ה- K'nock N'Lock הוא פונקציה של מרווחי הזמן בין הנקישות. הקוד מוצפן ובעל מיליוני צרופים אפשריים. מנעול ה- K'nock N'Lock, נמצא בחלקה הפנימי של הדלת, ללא חורים, פתח למפתחות מכאניים או חוטים. אין גישה למנעול ואין על הדלת אינדיקציה לגבי מיקומו. האדם המורשה, יכול לפתוח את הדלת על-ידי הקלדת הקוד במפתח ה- KnocKey והצמדתו לדלת, או על-ידי הקשת הקוד על צג המספרים הממוקם על הדלת.
חיים וולף, מנכ"ל E-Lock: "הטכנולוגיה פותחה תחילה עבור כספות. לאור ההצלחה העצומה בחסינות הכספת, החלנו בפיתוח מנעולים ל"כספת" היקרה ביותר לכל אחד מאיתנו- הבית. מנעול K'nock N'Lock בלתי ניתן לפריצה והשבתה".
יתרונות הטכנולוגיים של מנעול זה:
אין חור מפתחות במנעול ואין נקודות מגע על-מנת לפתוח את המנעול, דבר המאפשר אבטחה מקסימאלית. כל משתמש יכול בקלות לתכנת כל מנעול להיפתח על-ידי יותר ממאה קודים שונים. כל מפתח KnocKey יכול לפתוח כל מנעול מסדרת K'nock N'Lock,בעזרת אותו קוד (או קוד אחר, על-פי בחירת המשתמש). כלומר, הלקוח של E-lock, נושא רק מפתח אחד.
המנעול מיועד לדירות מגורים, כספות, ארונות ודלתות הזזה. החומר העוטף את הטכנולוגיה מותאם ללקוח על-פי צרכיו. מלבד זאת E-Lock מציעים מגוון עשיר של המנעולים שיתאימו לטעם האסטטי של הלקוח. המנעול הייחודי פותח דלת לעידן שאינו מצריך מפתחות ומבטיח בטיחות מרבית לכל חלל שהוא. המנעול בעל עיצוב נקי ומגיע בדגמים שונים המותאמים לצרכי הלקוח. לחברת E-Lock מוקד שירות הפועל 24 שעות ביממה כל השבוע לשירות קהל הלקוחות.
עוד על קבוצת E-lock: קבוצת E-lock נוסדה בשנת 2001 ועומדת מאחורי 40 פטנטים עולמיים בטכנולוגיה Knock Code. המנעולים משווקים בארצות- הברית, ברזיל, מקסיקו, גרמניה, צרפת, שוויץ, יפאן ומדינות נוספות ברחבי העולם.

תאריך:  12/03/2007   |   עודכן:  12/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il