מוצרי הבישום, האיפור והטיפוח של המותג הבינלאומי דיור משווקים כמוצרי פרימיום ומוצבים בעולם כמו גם בישראל בראש פרמידת היוקרה.
הבושם J'adore, מבית דיור, שכבר הספיק לבסס את מעמדו כקלאסיקה מודרנית בעולם הבישום ולככב בראש רשימת מכירות הבשמים בצרפת, יוצא השבוע בקמפיין חדש וייחודי בכיכובה של כוכבת הקולנוע- שרליז ת'רון.
דיור משווק בישראל ע"י חברת אינטרקוסמא , לאחרונה השקיעה החברה למעלה מ- 1/2 מיליון דולר בפיתוח נקודות מכירה סלקטיביות במשביר לצרכן בקריון וברמת אביב.
עמנואל פיתוסי, מנכ"ל Dior ישראל: "הצגת Dior כמותג אופנה בסביבה יוקרתית מגדילה באופן טבעי את המכירות ומבדלת אותו משאר המותגים המזוהים עם קוסמטיקה בלבד".
על הסרטון:
סרטון התדמית החדש של J'adore צולם על רקע תפאורה של בית פריזאי שופע. ת'רון פוסעת לכיוון המצלמה ומדברת אליה. היא צועדת במהירות, כאילו לא מעוניינת במותרות- לא ניתן לקנות אותה ביהלומים וגלימות מפוארות; השפע שלה הוא הניחוח שלה. כששרליז פוסעת לכיוון המצלמה, בשמלה בעלת זנב באורך מלא ומחוך 'עירום', מעוטר תחרה שחורה, היא מתחילה כששיערה אסוף כלפי מעלה וצעיף שחור מכסה את העיניים. 'זהב הוא קר, יהלומים הם מתים. מכוניות לימוזינה- לא מתיימרות'- היא בוערת ללא להבה כשהיא הולכת לכיוונך ומשליכה את קישוטי ההצלחה שלה. הצעיף מוסר מעליה, צמידי היהלומים הצהובים מושלכים לרצפה ולבסוף היא קורעת את שרשרת היהלומים שלה וזו מתרסקת לרגליה. 'הרגישי את מה שאמיתי', היא אומרת תוך כדי שהיא מתפתלת בכדי להיחלץ מהשמלה. היא נופלת לרצפה. 'זהו זה. J’adore'. היא הולכת ערומה מעבר אל המצלמה. ישיר. סקסי. חדש. היא עדיין נראית כמו מיליון דולר בגלל שהמותרות היחידות שהיא צריכה הן להיות היא עצמה. היא לא צריכה ללבוש תכשיטים ושמלות ערב מפוארות כיוון שיש לה J’adore.