X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פלאפון עולה הערב בקמפיין פרסומי להשקת מכשיר ה-Chocolate LG שישווק בלעדית בפלאפון. הקמפיין בכיכובה של השחקנית והדוגמנית סנדי בר ובהיקף של כ- 3.5 מיליון שקל יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
LG Chocolate שיושק השבוע בבלעדיות ברשת פלאפון הינו חלק מסדרת מכשירי היוקרה של Chocolate - Black Lable Series LG שזכתה להצלחה רבה בעולם. עיצובו המעניין והיוקרתי של הטלפון זיכה אותו ב-2 פרסי עיצוב אירופאים: פרס ה-iF ופרס ה- Red Dot.
טלי קידר, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בפלאפון מסרה, כי סנדי בר נבחרה להוביל את הקמפיין מכיוון שהיא משדרת מסתורין, חושניות ומתיקות, ומשלבת ניחוח בינלאומי ומקומי. "סנדי היא שילוב של אישה בוגרת וסקסית ונערה שובבה ומפתה, כאשר קמפיין הטלוויזיה מתבסס על אלמנטים של מגע וחושניות ושואב השראה מעולם הביוטי והלייף סטייל. הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של פלאפון המציג את מכשירי הדור ה-3 כאביזרים אופנתיים ומפתים". אמרה קידר.
לדבריה, סרטון הטלוויזיה המלווה בגרסת כיסוי של השירLove to love you baby" " של דונה סאמר, מראה את סנדי בר מתעוררת לתוך חלום בו היא מייצרת דו שיח של מגע עם מכשיר LG. המגע והתנועה ממחישים את התכונות הבולטות של המכשיר: מסך נגיעה, נגן MP3 ועוד. בר, אשר הצטלמה לאחרונה עם בעלה אקי אבני לפרק בסדרה "היחידה" מבית היוצר של דיויד ממט ו- CBS, מתגוררת בשנים האחרונות בלוס אנג'לס והגיעה במיוחד לארץ לצילומי הקמפיין במרץ האחרון.
LG Chocolate הינו מכשיר דור 3 בעיצוב יוקרתי, שיושק בשני צבעים: שחור ושנהב. ה- LG החדש הוא מכשיר סליידר הכולל לראשונה מקשי מגע המאפשרים שליטה בכל ממשק המכשיר ומבטיחים חווית שימוש חדשה. בתוך המכשיר המעוצב ניתן למצוא מגוון תכונות מתקדמות: תמיכה מלאה בטכנולוגיית הדור ה-3 (EV-DO): צפייה במעל 30 ערוצי טלוויזיה ייעודיים על צג המכשיר, הורדת קליפים ושירי MP3 מפורטל הדור ה-3, תוכנת "פלאפון Navigator" המאפשרת ניווט GPS באמצעות מפה, קישוריות Bluetooth לתקשורת אלחוטית , מצלמת 1.3 מגה פיקסל לצילום תמונות וסרטונים, נגן MP3 מובנה עם 158MB ותמיכה בסנכרון לאנשי קשר ופגישות ל-OUTLOOK.
קרדיטים למשרד הפרסום:
מנהלת לקוחות - שרון קונופני; סופרוויזרית - ניצן מרקוביץ; תקציבאית - רוני הירשמן; סמנכ"ל קריאטיב - ערן בר יוחאי; מנהל קריאטיב - זאביק גנני; ארט דירקטור - אורן עמירן; סמנכ"לית הפקה - דורית גווילי; מפיקת משרד - אודליה נחמיאס; אסטרטגיה- ליבי כץ בר; חברת הפקה - מולה הפקות; במאי - גיל לוונברג

תאריך:  26/04/2007   |   עודכן:  26/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il