חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה את פעילותה השיווקית במגזר הרוסי ויוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". השקת המסלול החדש תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקבה, והוא יעלה בערוץ הטלוויזיה המיועד למגזר, ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים.
המסלול החדש כולל את מרכיב שירות "מי עדן עד אליך", מי עדן בכדי 11 ליטר (כדים קטנים הייחודיים למי עדן), ומיני בר קומפקטי ומעוצב, במתנה (למצטרפים למסלול ל-24 חודשים),
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מבדיקה שערכנו, המסלול החדש מתאים להרגלי הצריכה של המגזר הרוסי, הן מבחינת הבחירה בכדים קטנים, הבר הקטן והמעוצב שעומד על שיש והן מבחינת הפונקציונאליות המתאימה לקיץ".
ניתן להצטרף לשירות באמצעות טלפון מספר: 2929-
קרדיטים
מנהלת תקשורת שיווקית - הילית הראלי, מנהלת שיווק מגזרים - שולי אביבי, קריאייטיב-באומן בר ריבנאי, אדפטציה למגזר רוסי- ת"א מוסקבה, סמנכ"ל קריאייטיב-אולגה צ'פניוק, קופירייטיר- איגור רובינשטיין, סופרוויזר- פזית גודלביץ.