הדמות, ברברה בלייד מובילה את הקמפיין החדש של ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים מספר 1 בישראל. הקמפיין, לסדרת ליידי ספיד סטיק 24/7 המקנה הגנה מסביב לשעון לקראת קיץ 2007 נעשה בהשקעה מדווחת של מיליון דולר.
ברברה בלייד הינה דמות שנבנתה במיוחד עבור הקמפיין בכיכובה של דוגמנית דרום אמריקנית. בסרטון הפרסומת החדש מופיעה בלייד כשהיא בסרט אקשן בסגנון סרט הקולנוע אינדיאנה ג'ונס. דמותה של בלייד נראית בפעולה כשהיא מצילה עצמה מבין שריפות, בורחת על גשר רעוע מעץ וכמעט מועדת, ניצלת מסכינים וחרבות כשבכל אותו הזמן היא נשארת מוגנת עם הדאודורנט של ליידי ספידסטיק. בסופו של הסרטון בלייד פוגשת את אהובה ומוכיחה כי היא אישה בכל מצב אפילו במצבים הכי קשים. הסרטון החדש של ליידי ספידסטיק נועז, ראשוני ומיוחד במינו.
ההבטחה הפרסומית שמלווה את הקמפיין: ליידי ספיד סטיק 24/7 להגנה מרבית.
"סדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7" מציעה מענה לנשים הזקוקות להגנה מתמשכת ומרבית לחייהן העמוסים. מתוך תפיסה כי נשים בגילאי 15-34 חיות באקשן מתמיד וזקוקות לדאודורנט שיספק להן הגנה מושלמת לכל שעות היום".
הדאודורנט, במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית בה הדאודורנט מפריש ניחוח רענן כאשר הוא בא במגע עם זיעה. הריח הרענן משתחרר לאורך זמן בהתאם לצריכה. הדאודורנט משאיר אותך יבשה ומוגנת מהשעה הראשונה עד השעה ה-24, 7 ימים בשבוע, על-מנת שתרגישי בטוחה בכל שעה.
ליידי ספיד סטיק 24/7 נמכר באריזה נוחה ונשית, בולטת על המדף, במגוון ניחוחות רעננים במרקם ג'ל או סטיק.
סדרת ליידי ספיד סטיק, נמכרת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.