X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת אסם יוצאת במהלך חדש תחת הכותרת "פשוט לבשל", להטמעת פשטות וקלות הבישול באמצעות תערובות התבלינים המוכנות ורטבי הבישול של אסם.
המהלך, בהשקעה של 2 מיליון שקל, כולל קמפיין באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, במסגרתו יופצו עשרות מתכונים לבישול פשוט וקל עם שלושה מרכיבים בלבד.
מהלך "פשוט לבשל" נועד לבסס את מעמדה של אסם בעולם התיבול והבישול, ולהגדיל את המודעות בקרב הצרכנים לפתרונות הנוחים שמציעה החברה.
מסקר שערכה החברה עלה כי 80% מהאנשים המבשלים בבית מעדיפים מתכונים פשוטים וקלים לביצוע. החברה תבצע הפצה נרחבת, במדיה ובדיוור ישיר, של מתכונים המראים כמה פשוט וקל לבשל עם מוצרי התיבול והרטבים של אסם - המתכונים מתבססים על שלושה מרכיבים בלבד ומכילים רכיב בסיסי (עוף, פסטה, תפו"א, או כל דבר אחר שאוהבים), רכיב משלים (שמן, שמנת, רסק עגבניות או כל רוטב אחר) ורכיב תיבול - מתוך סדרת תיבלונים או מסדרת רטבי הבישול של אסם.
לדברי סתיו יואלי, מנהלת שיווק החטיבה הקולינרית באסם, "רוב המתכונים המתפרסמים בספרי הבישול ובערוצי המדיה השונים הינם מורכבים, מתוחכמים ודורשים תכנון והערכות מראש. המתכונים שמציעה אסם, מעבר להיותם מורכבים משלושה מרכיבים בלבד, מבוססים על מוצרי יסוד בסיסיים, המצויים לרוב בכל מטבח ביתי בכל זמן נתון".
יואלי מציינת כי "המתכונים מיועדים לאנשים המנהלים אורח חיים עמוס או למי שעושים את צעדיהם הראשונים במטבח, ורוצים להתנסות בבישול טעים אך פשוט".
קמפיין הפרסום "פשוט לבשל" יכלול מודעות בעיתונות יומית ובמגזיני נשים. לצד המודעות יהיו שתי גלויות הניתנות להפרדה ולשמירה. בכל גלויה מופיעים שלושה מתכונים עם אחד מרכיבי התיבול של אסם - מסדרת תיבלונים או רטבי הבישול. בנוסף, יפורסם הקמפיין באתרי האינטרנט המובילים, והמתכונים יופיעו באתר "בישולים" של אסם.
הקמפיין יימשך כשלושה חודשים.
סדרת 'תיבלונים' של אסם כוללת תערובות תבלין מרכיבים טבעיים בלבד בטעמים: שום ופטרוזיליה, עשבי תיבול, צלי והודי. בכל אריזה ישנן 8 שקיות תיבלונים. מחיר מומלץ לצרכן - 8.45 ₪.
סדרת רטבי הבישול כוללת: רוטב סויה בסגנון סיני, תבלון סויה, טריאקי, צ'ילי מתוק, תאילנדי, ברביקיו וברביקיו שום ודבש. מחיר מומלץ לצרכן - 10.35 ₪ לבקבוק 290 מ"ל.
קרדיטים:
אסם: מנהלת שיווק חטיבה קולינארית: סתיו יואלי, מנהלות מותג: דפנה ברנר וקרין שהין.
גיתם: סמנכ"ל קראיטיב: גיא בר, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, מנהלת BBDO דיזיין: מעיין רשף, קופי: יוחאי אשר ארט: רן לוצקי, סופרוויזרית: ענבל גולן, תקציבאי: עדי גולוס ושירלי רוזנפלד, פלנינג: לילי אהרון.

תאריך:  10/06/2007   |   עודכן:  10/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il