X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ml
▪  ▪  ▪

חברת ml המחזיקה בארבעת מותגי אופנה, ביניהם: רשת ml נשים, רשת ml גברים ורשת Z'MAM לצעירים, החליטה אסטרטגית לפצל את הפעילות הפרסומית של ארבעת המותגים למשרדי פרסום שונים:
אבי מלכה, מנכ"ל ml, מסר כי: "פיצול פעילות המותגים בין משרדים שונים, נועדה להתמקד בכל מותג ומותג ולבנות אסטרטגיות פרסומיות שונות לקהל יעד שונה. כל אחד מהמשרדים נבחר בזכות הניסיון, התמקצעות והבנת התחום המותג הוא יטפל".
משרד הפרסום אריאלי פובליסיס יקבל את תקציב הפרסום של רשת ml נשים. התקציב לשנת 2008 של ml נאמד בכ-8 מיליון ₪.
עוד מסר מלכה, כי מדובר במותג עם אתגר מעניין ביותר והמטרה היא להצעיד בשנת 2008 את המותג ml ולהוביל בענף האופנה, והלייף סטייל באמצעות אסטרטגית הפרסום.
את תקציב הפרסום של ml men קיבל משרד הפרסום פוגל לווין. התקציב נאמד בכ-4 מיליון ₪ לשנת 2008.
אבי מלכה מסר כי מדובר ברשת שצמחה מעל הציפיות ובתום שנת פעילות ראשונה נפתחו 25 סניפים. לדבריו: "המטרה להמשיך ולהגדיל את רשת ml men כמותג אופנה מוביל בקרב הגבר הישראלי".
רשת חנויות Z'MAM לצעירים, המציעה אופנה טרנדית, מקורית ונועזת, תטופל ע"י איתי אטיאס אשר פתח לאחרונה חברה המתמחה בשיווק ופרסום מותגים לצעירים. תקציב הפרסום של Z'MAM לשנת 2008 נאמד בכ-2 מיליון ₪.
אבי מלכה מסר כי רשת Z'MAM היא המנוע צמיחה של החברה ותוביל את שוק האופנה הטרנדי לצעירים. והמטרה היא מרשת המונה 6 סניפים להגיע עד סוף שנת 2008 ל-14 סניפים.
חברת ml הנמצאת בבעלות אבי מלכה עבדה בשנתיים האחרונות עם משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". תקציב הפרסום בשנת 2006 נאמד בכ-6 מיליון ₪ ובשנת 2007 נאמד בכ-7 מיליון ₪.
אבי מלכה מסר כי לאחר שנתיים של פעילות פורייה ומשותפת בין חברת ml למשרד הפרסום ענבר מרחב שקד במסגרתה חיזקו את מהלך מיתוג ml, וכן היו שותפים מלאים להצלחת והקמת רשת ml men הוחלט במשותף לפצל את הפעילות עפ"י מותגים. ענבר מרחב שקד ביקשו לא להשתתף במכרז.

תאריך:  25/06/2007   |   עודכן:  25/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il