חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית החדשה, אשר הושקה לאחרונה, ועולה בקמפיין קיץ לבקבוקים האישיים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובהשקעה של כ-250 אלף דולר, מציג את מגוון המארזים האישיים של החברה, המתאימים לכל הזדמנות צריכה.
קמפיין זה, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, אילו מים ממלאים אותך?" ממשיך, בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט, והפעם עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לשמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב מבוגרים והן בקרב צעירים. לקראת הקיץ החליטה מי עדן לחדד שוב את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון, תוך, שהיא מציעה את המגוון הרחב של מוצרי מי עדן לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".
בקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובמגזינים, יוצג המגוון הרחב של הבקבוקים האישיים של מי עדן: מי עדן ספורט עם תכולה של 750 מ"ל, מי עדן אישי עם תכולה של 500 מ"ל ומי עדן בייבי עם תכולה של 250 מ"ל.
קרדיטים
משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין ; קריאייטיב: יריב רטנר, אמראל שושני, אסף גון ;הפקה: דורית גווילי ,אלון אבוטבול; לקוחות: בני רון, אפרת ברנס; אסטרטגיה: עמית קורן, עידו אונגר; זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל; במאי: אוהב פלנץ; חברת הפקה: גוסטבו הפקות; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.