X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית החדשה, אשר הושקה לאחרונה, ועולה בקמפיין קיץ לבקבוקים האישיים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובהשקעה של כ-250 אלף דולר, מציג את מגוון המארזים האישיים של החברה, המתאימים לכל הזדמנות צריכה.
קמפיין זה, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, אילו מים ממלאים אותך?" ממשיך, בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט, והפעם עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לשמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב מבוגרים והן בקרב צעירים. לקראת הקיץ החליטה מי עדן לחדד שוב את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון, תוך, שהיא מציעה את המגוון הרחב של מוצרי מי עדן לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".
בקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובמגזינים, יוצג המגוון הרחב של הבקבוקים האישיים של מי עדן: מי עדן ספורט עם תכולה של 750 מ"ל, מי עדן אישי עם תכולה של 500 מ"ל ומי עדן בייבי עם תכולה של 250 מ"ל.
קרדיטים
משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין ; קריאייטיב: יריב רטנר, אמראל שושני, אסף גון ;הפקה: דורית גווילי ,אלון אבוטבול; לקוחות: בני רון, אפרת ברנס; אסטרטגיה: עמית קורן, עידו אונגר; זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל; במאי: אוהב פלנץ; חברת הפקה: גוסטבו הפקות; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.

תאריך:  01/07/2007   |   עודכן:  01/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il