X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מירה ברנטל סברינה בלהסן תקשורת http://taxi4me.co.il
 [ כתבות מקודמות ]
התשובה לשאלה: הנהגים של www.taxi4me.co.il, תחנת המוניות המקוונת הראשונה בישראל, שיבצעו בשבילכם נסיעת ספיישל בינעירונית לכל מקום ובכל שעה בהנחה של 30 אחוז ממחיר השוק, והכל באדיבות ובנימוס ממש כמו הקולגה הבריטי. וריאציה על חזון אחרית הימים? לא נכחיש
▪  ▪  ▪

זהו יום חגיגי, יותר נכון, ערב. צביקה וגלי, החברים שלך עוד מתקופת התיכון, מתחתנים ואתה נרגש כמעט כמו בחתונה שלך. יש רק בעיה קטנה שצריך לפתור: החתונה נערכת בחיפה, וממש לא מתחשק לך לנסוע במכונית הפרטית כל הדרך מתל אביב ולהגביל את עצמך בכמות האלכוהול שתצרוך באירוע. גם לחגית, האישה שאיתך, לא מגיע עונש כזה.
אז איך בכל זאת מגיעים שמחים ורעננים לחתונה וגם חוזרים ממנה בשלום? טרמפ עם מוזמנים אחרים? אולי בחזרה, אם תאתר מישהו שאתה מכיר ממש טוב. תחבורה ציבורית - אוטובוס, רכבת או מונית שירות? בגלל שעות הפעילות, זו אפשרות רלוונטית רק להלוך. אבל המחשבה שתצטרך להידחק למושב צר שעה שלמה בין זרים גמורים, ולהקשיב לכל מה שאתה לא רוצה לדעת על חייהם דרך הסלולרי שלא נח לרגע - עצם המחשבה הזאת גורמת לך טנטונים באוזן.
הופס, יש עוד אופציה. להזמין מונית ספיישל. הרעיון קוסם: אוספים אותך ואת זוגתך ממש מפתח הבית ומביאים אתכם תוך 60 דקות ממש עד מפתן "חוויה - גן אירועים" כשאתם מצוחצחים ומבושמים ממש כפי שעזבתם את הבית. הפיתוי גדול, אבל המחיר מרתיע. 332 השקלים שדורשים ממך בתחנת המוניות בעבור התענוג פלוס הכסף שהוצאת על המתנה הופכים את האירוע ליקר מדי. חגית מטילה וטו על הרעיון: "שכחת כמה אנחנו נלחצים כל חודש בגלל המשכנתא"?
רגע, לפני שאתה גונז את הרעיון לעד ומקריב את הרצון לתפוס ראש טוב בחתונה של החברים הכי הטובים שלך - ל-TAXI4ME, תחנת המוניות המקוונת הראשונה בישראל, יש הצעה שקשה לסרב לה: נסיעת הספיישל שעליה חלמת בהוזלה של 30 אחוז - כלומר ב-232 שקל בלבד! כשאתה משווה את המחיר להוצאה שכרוכה בנסיעה בתחבורה ציבורית - מחיר השירות, פלוס מונית ספיישל מהבית לתחנה פלוס מונית ספיישל מהתחנה הסופית עד לגן האירועים - גם המחיר כבר לא נראה בשמיים. "חגית", אתה מודיע, "תתקשרי לנהג הראשון שפנוי ותזמיני אותו לשעה שבע, אחרי הפקקים של כביש החוף".
TAXI4ME - איך זה עובד?
תחנת המוניות המקוונת TAXI4ME מחוללת מהפך אמיתי בהרגלי צריכת שירותי התחבורה בישראל. התחנה, הפועלת באמצעות האתר www.taxi4me.co.il, מאפשרת לראשונה שירות הסעות בינעירוניות במוניות ספיישל במחיר הנמוך ב-30 אחוז מהתעריף הרשמי של משרד התחבורה.
כל מה שצריך לעשות זה לגלוש לאתר www.taxi4me.co.il, ולמלא בטופס ההזמנה את כל הפרטים הנדרשים: נקודת האיסוף, יעד הנסיעה והעיתוי לביצועה. מיד לאחר שליחת הטופס מקבלים בחזרה רשימה של נהגים פנויים לביצוע הנסיעה, הכוללת את שמם, מספר הטלפון שלהם ואפילו פרטי המונית שברשותם - מספר המקומות, דגם, שנת ייצור ואבזור מיוחד. אם יש לכם אובססיה מיוחדת למרצדס עם בר משקאות, אין לזלזל באינפורמציה הזאת.
אין לכם גישה למחשב? אין בעיה. אתם יכולים ליצור קשר עם האתר באמצעות הטלפון הסלולרי. יוצרים הודעת SMS עם המילה מונית, שולחים למספר 4800, ומקבלים טופס תשובה שבו יש לציין את פרטי הנסיעה המבוקשת. עוד לפני שתספיקו להכניס את הסלולרי בחזרה לתיק, תקבלו מענה עם רשימת הנהגים הפנויה.
TAXI4ME - איך זה נולד?
תחנת המוניות המהפכנית TAXI4ME נולדה בעקבות סקר שוק מקיף שביצעו היזמים, חברת "להט" וקבוצת משקיעים פרטיים, שגילה עובדה מדהימה: 92 אחוז מהנסיעות הבינעירוניות במונית ספיישל המתבצעות בישראל הן חד-כיווניות - כלומר הנהג חוזר לנקודת המוצא ללא נוסעים. 85 אחוז מהנהגים שהשתתפו בסקר אמרו שהיו מוכנים להעניק הנחה משמעותית לנוסע "חוזר", ובלבד שלא יחזרו במונית ריקה לנקודת המוצא.
את הנכונות הזאת תירגמו היזמים ליוזמה עסקית חדשנית: מוקד שירות מקוון המאתר לטובת הנהגים הפנויים לקוחות המעוניינים לנסוע לנקודת המוצא שלהם תמורת תשלום מוזל ב-30 אחוז, אך בכך להגדיל את הכנסתם מהנסיעה שביצעו ב-70 אחוז.
TAXI4ME - הסיכויים
השירות של תחנת TAXI4ME מתבסס על מאגר של מאות נהגי מוניות, שהצטרפו אליה תמורת תשלום דמי מנוי חודשיים מינימליים. ככל שמאגר הנהגים יגדל, כך ישתכלל השירות: לא תהיה בעיה לאתר מונית פנויה לנסיעה חוזרת בכל שעה, בכל מקום ולכל יעד. בחברת "להט" צופים כי תוך זמן קצר יצטרפו למאגר עוד אלפי נהגים.
יאיר שיינפלד: "המודל העסקי של TAXI4MEנשען על בסיס רחב של win win, הן לנוסעים והן לציבור הנהגים. השירות החדש הופך למעשה את הנסיעה הבינעירונית במונית לאטרקטיבית יותר מאי-פעם, וההתלהבות שבה הוא מתקבל על-ידי ציבור נהגי המוניות מוכיחה שצפוי לו עתיד מזהיר. אנו מעריכים שמרבית נהגי המוניות בישראל כמו גם שיעור ניכר מציבור הנוסעים במוניות בינעירוניות ייהנו מהיתרונות שהשירות החדש מציע".
אגב, גם אם במקרה לא נמצאה מונית חוזרת פנויה ליעד או במועד שביקשתם, TAXI4ME לא תזנח אתכם. אם תתקשרו למוקד הטלפוני של התחנה 4800-70-700-1, המוקדנים יאתרו בשבילכם מונית פנויה לביצוע הנסיעה מחוץ למאגר בהנחה של עשרה אחוזים מהמחיר הרשמי.
TAXI4ME - אין גבול לחדשנות
אנשי TAXI4ME לא נחים על זרי ההצלחה, שמנפקת להם מאות הזמנות נסיעה בחודש, אלא חותרים להתרענן ולחדש ללא הרף. עכשיו למשל הם השיקו שירות חדשני, Taxi chat, שמאפשר גם למאותגרי שמיעה ודיבור, שלא מסוגלים לנהל שיחת טלפון חופשית עם הנהג הפנוי, ליהנות מהתחנה המקוונת שלהם. ה- Taxi chat, המבוסס על תוכנת מסרים מיידיים, מאפשר ללקוח לנהל שיחה כתובה עם מוקדני התחנה להזמנת נהג פנוי מהרשימה.
וזה עוד לא הכל. כל נוסע של www.taxi4me.co.il מוזמן למלא טופס משוב על השירות שקיבל, שתוכנו מיועד לעיניהם של מנהלי האתר בלבד. במילים אחרות, לראשונה ניתנת לנו, הנוסעים, האפשרות להשפיע על איכות השירות של נהגי המוניות בישראל ולסנן אל מחוץ למאגר מי שלא עומד בסטנדרטים הראויים. ואם זה לא התממשות חזון אחרית הימים, אז מה כן?

תאריך:  03/07/2007   |   עודכן:  03/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il