X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורקל
▪  ▪  ▪

אורקל הציגה היום את הגרסה החדשה של בסיס הנתונים הנפוץ בעולם - Oracle Database 11g. עם יותר מ-400 תכונות, 15 מיליון שעות מבחן ו- 36,000 חודשי אדם של פיתוח, בסיס הנתונים 11g הינו המוצר החדשני ובעל האיכות הגבוהה ביותר שאורקל הוציאה אי-פעם.
"Oracle Database 11g נבנה על בסיס 30 שנות ניסיון בתכנון ומספק את הדור הבא של ניהול המידע בארגון", ציין אנדי מנדלסון, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיות בסיס הנתונים, אורקל. "עכשיו, יותר מתמיד, הלקוחות שלנו עומדים בפני אתגרים של גידול מהיר במידע ואינטגרציה מואצת. החלוציות של Oracle Database 10g בתחום המחשוב השריגי (grid computing) גרמה ליותר ממחצית מהלקוחות לעבור לגרסה זו. 11g מספק את מרכיבי המפתח אותם ביקשו הלקוחות כדי להאיץ את קצב האימוץ וגידול הגריד של אורקל ומציג חדשנות אמיתית שעונה על האתגרים שהוצגו על-ידי לקוחותינו".
Oracle Database 11g עוזר לארגונים לשלוט במידע הארגוני שלהם, לקבל הבנה טובה יותר של העסק ולהתאים במהירות לשינויים בסביבה תחרותית. לשם כך, הגרסה החדשה מרחיבה את יכולות ניהול עומס העבודה ואוטומיזציה של מרכז המידע. בעזרת אחסון ושרתים בעלי עלות נמוכה, מדרגיות גריד וזמינות גבוהה, יכולים לקוחות אורקל לעמוד בדרישות התהליכים, ה- data warehousing וניהול התוכן בארגון.
"בסיס הנתונים של אורקל הוא היחידי המתוכנן עבור מחשוב שריגי", ציין אופיר מנור, יועץ טכנולוגי בכיר ומומחה לתחום Oracle Database, אורקל ישראל. "הגרסה החדשה הופכת את ניהול המידע בארגון לקל מתמיד ומאפשרת ללקוחות לדעת יותר על העסק שלהם. Oracle Database 11g מספק ביצועים יוצאים מגדר הרגיל, מדרגיות (scalability), זמינות, אבטחת מידע וניהול קל על גבי גריד של שרתים ושרתי אחסון סטדנדרטים בתעשיה".
עוד הוסיף אופיר כי: "בגרסה החדשה לוקחת קדימה את היכולות הקיימות ב-10g ומוסיפה שיפורים רבים במגוון תחומים כגון: ניהול שינויים, ביצועים, זמינות גבוהה, ניהול תכנים עשירים במסד הנתונים, אבטחת מידע, תחקור מתקדם (כולל OLAP וכריית נתונים), מחסני נתונים, בתכנות מול מסד הנתונים ב-PL/SQL, Java, .Net ועוד".

תאריך:  17/07/2007   |   עודכן:  17/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il