חברת קונדומי R3 תעלה בקמפיין רדיו וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לקראת חג האהבה טו' באב המתקיים ב-30 ביולי. קמפיין הרדיו יעלה לשבוע ימים ברדיו 99 וברדיו תל אביב 102 FM וילווה בסיסמא: "קונדום R3. תרגיש כל כך טוב שתשכח שהוא שם! ושיהיה לכם חג אהבה שמח!" (גליקמן-נטלר-סמסונוב).
במקביל תעלה החברה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי חדש לקונדומי R3, לאור ההצלחה של הקמפיין הקודם "מבחן המיטה של R3", שזכה בפרס איגוד המפרסמים של משרדי האינטראקטיב, בו שחקו מעל 60 אלף גולשים בלמעלה מ-70 מדינות. הקמפיין החדש (Websens) יעלה באתר וואלה תחת הסיסמא "המשחק האינטימי של קונדומי R3, לשעות הקטנות של הלילה..." בכיכובם של שני השחקנים מהקמפיין הקודם, ויכלול משחק מדליק נושא פרסים בסגנון "סטריפ-קלפים".
בנוסף, חברת R3 נמצאת בקמפיין שילוט לחיזוק המסר לחשיבות השימוש בקונדום בברים מובילים בת"א שילווה בסיסמא "קונדום R3 - להרגיש בטוח...ולהרגיש" (עומק התודעה) ותצא במבצע קידום מכירות לחלוקת קונדומים בטו' באב, באמצעות דיילות, באזורי בילוי מרכזיים בגוש דן.
היקף ההשקעה כספית בקמפיינים ופעילות הקד"מ היא 150 אלף שקלים.
לדברי שרה גולדמן, מנהלת מותג קונדומי R3, "חברת קונדומי R3ממשיכה לפעול להגברת המודעות ולחיזוק המסר לחשיבות השימוש בקונדום כאמצעי היעיל ביותר למניעת מחלות מין והריונות בלתי רצויים בקרב קהלי היעד. קמפיין הרדיו מדבר השנה על הנושא המעסיק את כל הזוגות ביום זה - האם נחגוג? איפה נחגוג? ואיזו מתנה נקנה? ולכן החלטנו לבדוק את הנושא בסקר שערכנו".
מהסקר שערכה חברת קונדומי R3 בקרב 250 גברים ישראלים עולה כי:
50% מהגברים הישראלים יחגגו את חג האהבה טו באב. המתנה המועדפת על 50.4% מהגברים הישראלים היא פרחים שוקולד ובושם
רק 14.4% מעדיפים לקנות לבנות זוגם לבנים סקסיים, 20% מהגברים מתכננים ערב אינטימי עם בת הזוג בבית ואילו 20% מתכננים לחגוג ערב רומטי עם בת הזוג במסעדה.
- הסקר נערך על ידי מכון מחקר גיאוקרטוגרפיה בקרב 250 גברים חילוניים ומסורתיים בגילאי 18-35.