חברת ניופאן עולה בקמפיין עיתונות חדש לסדרת מסכי ה- LCD החדשה של טושיבה, סדרת " Regza 3000A". היקף הקמפיין כמליון שקלים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", שעולה בימים אלה תחת הסיסמא "גם בסרטי קולנוע - הכי חד טושיבה", מלווה את מבצע ההשקה לסדרת המסכים החדשה, במסגרתו ברכישת מסך LCD טושיבה "Regza 3000", מקבלים במתנה מערכת סאונד טושיבה בשווי 2,000 שקלים. הקמפיין שם דגש מיוחד על תכנים הקשורים לסרטי קולנוע ומעביר את מסר החדות באמצעות חתך ופלסטר על פני הדמויות הקלונועיות המופיעות במסך.
מסכי ה-LCD טושיבה בסדרת "Regza 3000" פועלים בטכנולוגית HDעם יכולת קליטת אותות שידור של p1080, מאופיינים ברזולוציה גבוהה של 1366X768 פיקסלים ומשלבים את טכנולוגית Meta brain pro פרי פיתוחה הבלעדי של חברת טושיבה לשיפור מרכיבי התמונה ולקבלת תמונה חדה, נקייה ונאמנה יותר למקור.
ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומייצגת בלעדית בישראל מותגי יוקרה בינלאומיים כגון טושיבה, האייר, גרונדיג, דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, קנווד, JBL, BOSE , Acer ועוד. החברה מעסיקה 400 עובדים ומחזור פעילותה מסתכם בכ- 700 מליון שקלים בשנה.