X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם MANGO
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

MANGO, רשת האופנה הספרדית הבינלאומית המובילה, משיקה חנות מעוצבת בקניון הזהב בראשון לציון, הזהה לקונספט הבינלאומי החדש של המותג ולחנות הדגל של MANGO בקניון עזריאלי בתל אביב. סך השקעה בפתיחת החנות 3 מיליון ש"ח.
החנות החדשה המשתרעת על פני 180 מ"ר עוצבה על פי מודל הויז'ואל מרצ'נדייזינג הייחודי לחברה הספרדית (MANGO VISUAL MERCHENDIZING CONCEPT). הקונספט כולל אזורים ייעודיים נרחבים לקולקציות האביזרים של MANGO בהם מוצגים תיקים, נעליים ואביזרים אשר MANGO מתמחה בהם, ופינות קולקציה על פי חלוקה לטרנדים, המדמות חווית סטיילינג המקלה על בחירת פריטים ושילובם.
החנות כולה הגיעה עד אחרון פריטיה מספרד כולל חלקי הריהוט, התאורה והמידוף והיא עומדת בסטנדרטים בינלאומיים קפדניים. עיצוב חנות הקונספט של MANGO, זכה להימנות על רשימת עיצובי החנויות היפים בעולם של המגזין "ווג" ספרד.
אריק בן זינו, מנכ"ל חברת MANGO בישראל מוסר כי: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, במטרה להרחיב את פעילותה של MANGO בישראל ובכוונה להגיע לכל אישה בישראל אנו ממשיכים לפתוח סניפי MANGO ברחבי הארץ על בסיס תשתית החברה הקיימת אשר תומכת בצמיחה מהירה עתידית".
אריק בן זינו מוסיף: "MANGO היא רשת אופנת הנשים הבינלאומית הגדולה בארץ והיחידה המתמחה בנשים. מטרתנו היא להביא לפריסה רחבה ככל האפשר של המותג בארץ על מנת להעניק לכל לקוחה בישראל את חוויית הקניה היחודית ל-MANGO החל מהחנויות המעוצבות ברמה בגבוהה ביותר בעולם וכלה במוצרי הלבוש ההנעלה והאביזרים המצוינים שיש למותג להציע."
MANGO, רשת אופנת הנשים הבינלאומית הגדולה בישראל, מונה כיום 13 סניפים ברחבי הארץ ועד סוף השנה עתידה למנות 20 סניפים בפריסה ארצית.
MANGO, רשת האופנה הספרדית בעלת התפוצה הבינלאומית הרחבה ביותר, היא כיום אחת מהשחקניות המרכזיות והבולטות ביותר בעולם בקטגוריית האופנה הלבישה לנשים. המותג ידוע בזכות עיצוב קולקציות לבוש בעלות סטייל אישי ייחודי אשר מטביעות חותם סגנוני בעולם האופנה הבינלאומי. הקולקציות של מנגו מיועדות לנשים צעירות, מתוחכמות, מקצועניות, עצמאיות ואוהבות אופנה. MANGO יוצרת 4 קולקציות לבוש בשנה ומספקת תחלופה גדולה של פריטים בחנויות הרשת מדי שבוע. כיום רשת MANGO מונה למעלה מ1000 חנויות הפרושות ב 89 מדינות, על פני 5 יבשות וממשיכה במגמת התרחבות. כל חנויות MANGO בעולם ממוקמות במרכזי הקניה והערים המובילים.
MANGO העולמית סיימה את 2006 עם מחזור של 1.257 מיליארד יורו, עליה של כ 10% מביצועיה ב2005, מתוכם 76% בשוק העולמי ו24% בשוק הספרדי.
את הקמפיין של הרשת העולמית מובילה השנה השחקנית מילה ג'ובוביץ'. את העונה הבאה תוביל השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז, אשר עיצבה ליין לבוש ראשון שלה עבור המותג אשר יימכר גם בישראל. בין הפרזנטוריות של MANGO לאורך השנים נמנות הנשים היפות ביותר בעולם כמו קלאודיה שיפר, נעמי קמבל, אינס ססטרה, קרולינה קורקובה, ביאנקה באלטי, כריסטי טרלינגטון, ליזי ג'אגר ועוד.

תאריך:  01/08/2007   |   עודכן:  01/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il