אסם מאמצת את תכנית בבית ביחד של הסוכנות היהודית. במסגרת זו יצאו אסם והסוכנות היהודית השבוע בקמפיין תקשורתי חדש, שבו יוזמנו משפחות ישראליות ותיקות להצטרף לתוכנית בבית ביחד של הסוכנות היהודית ולהתנדב ללוות עולים חדשים בשלבי הקליטה הראשונים שלהם בארץ.
כחלק מהמהלך תעניק אסם סל מוצרים חגיגי, לכל משפחה ישראלית שתלווה משפחת עולים בעקבות הקמפיין.
תוכנית בבית ביחד הוקמה כדי לתת מענה לקשיי הקליטה החברתית עמם מתמודדים העולים בשלבי המעבר לישראל, כמו רכישת שפה, תעסוקה, דיור, בדידות חברתית ועוד. התוכנית מעודדת משפחות ישראליות ותיקות, ביניהן ילידי הארץ ועולים ותיקים, ליצור קשרים חברתיים מתמשכים עם משפחות של עולים חדשים ועם עולים בודדים. במסגרת התוכנית מלווה המשפחה הישראלית את משפחת העולים בצעדיה הראשונים בארץ, ובכך מקלה באופן משמעותי על קשיי ההסתגלות שלה.
לדברי יו"ר הסוכנות היהודית, זאב בילסקי, "המפתח לקליטת עלייה מוצלחת טמון בעיקר באפשרויות של העולים לייצר ולפתח קשרים חברתיים. תכנית בבית ביחד נועדה לקדם משימות לאומיות של קליטת עלייה, התנדבות ותרומה לקהילה בחברה הישראלית ולסייע בצמצום תחושת הניכור בין עולים לוותיקים. עד היום מלוות במסגרת התכנית כ-6,500 משפחות של עולים חדשים."
מנכ"ל אסם, גזי קפלן, ציין כי "אסם, כחברה ששורשיה נטועים עמוק בהוויה הישראלית, גאה להיות חלק מפרויקט חברתי שמטרתו חיזוק הקשר בין הישראלים הוותיקים לעולים החדשים. תוכנית בבית ביחד מבטאת ערכים עמוקים של ישראליות, משפחתיות ונתינה, המלווים את אסם במשך למעלה מ-60 שנות פעילותה ומהווים חלק בלתי נפרד מהערכים עליהם בנוי המותג בתודעת הציבור". קפלן הוסיף כי "עבור הישראלים הוותיקים, רבים ממוצרי המותג אסם מסמלים את "טעם הבית" וכי התכנית מהווה הזדמנות לתת לעולים לטעום לראשונה את טעמי הבית הישראלי".
סרט הקמפיין מתאר ארוחת חג שבה משפחה ישראלית מארחת משפחת עולים. בהמשך הסרט מתרחשת תפנית מפתיעה: הצופים מגלים כי המשפחה אשר סברו שהיא משפחת העולים - היא למעשה המשפחה המארחת.
הקמפיין הטלוויזיוני בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יימשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.