סמסונג סלולר ו-אורנג' עולים בקמפיין משותף להשקת הבלקג'ק, תחת הסיסמא "the name is jack blackjack”. הקמפיין מדגיש את ייחודו של הבלקג'ק כמכשיר מתקדם המותאם לאנשיי עסקים הזקוקים למגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים "באריזה" חסרת פשרות. הבלקג'ק משתייך לסדרת האיכות היוקרתית של סמסונג, סדרת האולטרה סלים המשלבת עיצוב יוצא דופן לצד מגוון תכונות מתקדמות.
לראשונה משיקה אורנג' "מכשיר חכם", דור 3.5 מתוצרת סמסונג, המשלב מערכת הפעלה של מיקרוסופט Windows Mobile 5.0, מקלדתQWERTY מלאה תומכת עברית, קישור Wi-Fi ו-Bluetooth סטריאופוני, מצלמת סטילס ווידאו ונגן MP3. כמו כן מאפשר הבלקג'ק לבצע שיחות וידאו ואפשרות קבלת ושליחת דוא"ל. עוביו של המכשיר הינו 11.8 מ"מ בלבד.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של אורנג' ציינה כי: "פרטנר מצעידה את תחום ה-Business Mobility צעד נוסף קדימה, ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר הבלקג'ק המאפשר חווייה אמיתית של משרד נייד - יומן, מיילים ואינטרנט מהיר בדור 3.5 ובכך נותן מענה לצורך העיקרי של לקוחותינו העסקים, כפי שלמדנו מניתוח הצרכים, ההתנהגות והציפיות שלהם מאיתנו. השקת המכשיר מהווה נדבך נוסף במובילות של אורנג' הן בדור 3.5 והן במגוון המכשירים המוצע ללקוחות"
עופר קידר, מנכ"ל משותף בסאני אלקטרוניקה: "השקת הבלקג'ק בישראל מהווה אבן דרך והוא משתייך לסדרת המכשירים היוקרתית של סמסונג. סדרה זו מעניקה יכולות עסקיות מתקדמות לצד שימוש מהנה כמכשיר מולטימדיה עדכני. זהו מכשיר סלולר מתקדם והוא כולל מגוון פונקציות ויישומים מתקדמים ביותר ונותן מענה אולטימטיבי ללקוחות עסקיים המחפשים אחר מכשיר שיעניק להם זמינות ונגישות גבוהה במיוחד".
הקמפיין יעלה למשך שבועיים החל מיום א' ה-4 לנובמבר, בתקציב של חצי מליון שקלים בעיתונות היומית, באינטרנט ובמגזינים העסקיים.