X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TWENTYFOURSEVEN
▪  ▪  ▪

השבוע יושק בישראל מותג אופנה חדש לנערות בדור ה-Y.
המותג הוקם ע"י אלי ברקוביץ, יוסי ברוש וסרג' דרעי, מנהלי חברת רנואר, בהשקעה הנאמדת בכ-35 מיליון שקלים.
TWENTYFOURSEVEN הינו מותג אופנה הנותן מענה שלם, מעדכן וחדשני מסביב לשעון, לסגנון החיים בדור ה-Y לאורך שעות היממה. One stop shop לכל מה שהלקוחה רוצה וצריכה, מחולצה ועד לגלוס.
TWENTYFOURSEVEN הוא קונספט שמבטא אורח חיים המתאים לכל שעות היום ומתבטא בקולקציה ובשדות החנות: בוקר, צהריים, לילה ושעת שינה.
הקולקציה רחבה וכוללת מגוון רחב של מוצרים המשתנים לעיתים תכופות. כמו כן ייערכו שינויים מתמידים במראה החנות, כגון: קירות, תאי הלבשה וחלונות ראווה, בקולקציה, באקססוריז וב-give away.
נותני השירות בחנות עברו הכשרה מקצועית, בתחום האופנה והסטיילינג, תוך התחברות והבנה של עולמות התוכן של דור ה-Y. השירות בחנויות יהיה מקצועי, מבין ומכבד.
לדברי דרעי: "המותג יוצר חווית קניה אולטימטיבית לדור ה-Y, המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת. המותג מאפשר ללקוחות לעצב את זהותן הייחודית, הוא בנוי עבורן ותפור למידותיהן ולרצונותיהן, ובכך מאפשר להן להשתנות, להתחדש ולהפתיע".
עוד מסר דרעי כי: "עיצוב החנות משלב מראה אופנתי ועדכני יחד עם דגש על אווירה נינוחה וחמה. הערך המוסף של המותג הוא המענה על הצורך הבסיסי של דור ה-Y, המאפשר להיות גם וגם, ומהכול: גם ביום, גם בלילה, גם סולידית, גם פרועה, כל מה שתרצה ותבחר. המותג ייתן לנערה תחושת מעורבות ושייכות שהיא במקום הנכון ועושה את הדבר הנכון".
עד סוף שנת 2007, ייפתחו 16 סניפים הפרושים על שטח של כ-200 מ"ר. עד סוף שנת 2008 יהיו סה"כ כ-30 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  05/11/2007   |   עודכן:  05/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il