המשביר החדש לצרכן משיקה את מסיבת ההפתעות הגדולה, בהשקעה של 6 מיליון שקלים. מסיבת ההפתעות הגדולה תחל במחצית חודש נובמבר ותכלול מגוון רחב של הנחות, מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ביניהם: מחלקת אופנה, מחלקת כלי בית, מחלקת בישום, מחלקת קוסמטיקה, מחלקת טקסטיל ועוד.
מסיבת ההפתעות מהווה מסורת שנמשכת כבר 5 שנים ברציפות והפעם בקונספט יצירתי ומפתיע: 450 אלף בתי אב בישראל, חברי מועדון 365, יקבלו לביתם פנקס צ'קים בשווי 5,000 שקלים לקניות ברשת המשביר לצרכן. הפנקס מעניק כסף מזומן המיועד לקניות בכל מחלקות הכל-בו, לדוגמא: צ'ק בשווי 500 שקלים, לקניות LCD צ'ק בשווי 250 שקלים לקניית סיר יציקה, צ'ק בשווי 240 שקלים לקניית סט מצעים, צ'ק בשווי 200 שקלים לקניית שמיכת פוך, 200 שקלים לקניית מזוודות, 250 שקלים לקניית מעיל נשים, 70 שקלים לקניית נעלי קט רגל, צ'ק בשווי 550 שקלים מתנה לקניית תכשיטי יהלומים, 250 שקלים לקניית שעון ועוד.
במהלך מסיבות ההפתעות הקודמות עלה סל הקניה הממוצע של לקוחות המועדון בלמעלה מ-100% וכמות הפריטים הממוצעת עלתה מ-2.5 ללמעלה מ-5 פריטים ללקוח!
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן מסרה כי מסיבת ההפתעות הגדולה הינו אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית קנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בעיקר במחלקות האופנה, ההנעלה, בישום וקוסמטיקה וטקסטיל הבית, בהן המשביר משיקה את הקולקציות החדשות, לקראת חורף 2008.
עוד מוסרת שירלי פאר כי: "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בכך מבדלת עצמה המשביר ומועדון 365 מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת והראיה לכך היא הגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח".
לרגל השקת מסיבת ההפתעות הגדולה תצא המשביר לצרכן במסע פרסום הנאמד בתקציב של 6 מיליון שקלים. הקמפיין שנערך על ידי פוגל אוגלבי בכל אמצעי המדיה האפשריים ביניהם: סרטון בטלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, מודעות, SMS שיגיע ל-400 אלף איש, קישוט סניפי המשביר ומסע קד"מ רחב.