חרסה השלימה בימים אלה מהלך שיווקי תדמיתי רחב היקף של מיתוג מחדש, הכולל השקת לוגו חדש והתאמת ויזואלית של כל האמצעים השיווקיים: קטלוג חדש, אתר אינטרנט, אריזות המוצרים, שילוט בנקודות המכירה ועוד. היקף ההשקעה של כמיליון שקלים.
דני וזה, מנכ"ל חרסה, ציין כי המהלך השיווקי החדש הינו משמעותי ביותר בחיי חרסה, שכן חרסה הייתה מוכרת לאורך כל שנותיה כיצרנית של כלים סניטאריים מחרס באיכות המסוגלת לתת פתרונות סטנדרטיים בתחומה. אבל לא עוד - בשנתיים האחרונות הושקעו במפעל החברה כ-3.5 מיליון דולר ברכישת טכנולוגיות ייצור מתקדמות ביותר, שמאפשרים כיום לחרסה להציג רמות איכות וגימור גבוהים ביותר של המוצרים, יחד עם עיצוב חדשני ועדכני, המעמיד את חרסה ברמה בינלאומית בשורה אחת עם יצרניות הכלים הסניטאריים המובילות בעולם.
לדברי דני וזה, הלוגו החדש של חרסה עם הסלוגן "להרגיש את החומר" בא לשדר את הפנים החדשות של החברה.