יורוקום פנסוניק מעלה קמפיין חסויות לקידום מסכי פלזמה High Definition של החברה.
הקמפיין יעלה בערוץ 10 במהלך משחקי יורוליג של מכבי ת"א בכדורסל בימי חמישי ובמשחקי ליגת העל בכדורגל בימי ראשון והיקפו נאמד במיליון שקלים.
הקמפיין הופק על ידי מקאן אריקסון ובמרכזו מתן אפשרות לצופים לבחור את הרגעים הגדולים של המשחק אשר ישודרו בתום המשחק בהילוכים חוזרים. הבחירה תיערך באתר האינטרנט של ערוץ 10. בין כל המצביעים יוגרל בתום העונה מסך פלזמה 50 אינץ של Panasonic.