BRAX, מותג האופנה האירופאי נוחת לראשונה בארץ. קולקציית הגברים של המותג מושקת בימים אלו בהשקעה כוללת של 600,000 שקלים ותכלול מודעות בעיתונות הארצית, פעילות קד"מ בנקודות המכירה וליווי מערך יחסי הציבור.
הסלוגן המוביל למותג הוא: FEEL GOOD כחלק מהמגמה להוביל מסר של אופנה בינלאומית איכותית וחדשנית.
אנטילופ, המייבאת את מותגי אופנה המובילים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג בארץ, אנטילופ בבעלות האחים חנונו מתמחה בייבוא מותגים בינלאומיים לגברים בינהם -המותג האיטלקי - ג'יאנפרנקו פרה, המותג הצרפתי - FACOANNBLE ,VAN LAACK ועוד.
לדברי דוד חנונו, מבעלי אנטילופ: "שוק אופנת הגברים בישראל הוא שוק מתפתח אשר עוקב אחר המגמות העולמיות בתחום האופנה. החלטתנו לייבוא המותג נבעה מתוך רצון לספק מענה לגברים בעלי מודעות אופנתית, BRAX מספק בדיוק את הצרכים האלו ונכנס לנישה שעד היום לא קיבלה בארץ מענה הולם."