iGreen משיקה באמצעות קמפיין אינטרטי קו מוצרי חשמל ידידותיים לסביבה, החוסכים אנרגיה באמצעות כיבוי שקעים נשלטים בשלט רחוק, וגלאי תנועה המסוגלים לכבות את החשמל דרך גלי רדיו.
הקמפיין, בהשקעה של כ-70,000 שקלים, נועד לחשוף לקהל האינטרנטי את אפשרויות החיסכון הכספי הגלומות במוצרי החברה, ומציג את התועלות הנלוות, כמו נוחות וכיף (הדלקת האור במחיאת כף, למשל) בבית, במשרד בחניונים ואזורי תעשייה.
יוסי טראובה, סמנכ"ל השיווק של החברה: "מוצרי הקו החדש שלנו הם בעלי אופי גאדג'טי, ומתאימים למכירה ישירה דרך האינטרנט, הבחירה בקמפיין החדרה אינטרנטי היתה טבעית. קשה להמחיש מחיאת כף שמדליקה את האור, או מזגן שנכבה אחרי שכולם יוצאים מהחדר, באמצעות מדיה מודפסת. אנחנו מרגישים שכדי לייצר את שיחות הסלון הראשונות סביב המוצרים הבאמת מדליקים האלו, האינטרנט הוא הכלי המושלם".
מוצרי iGreen מאפשרים שליטה בתאורה וחשמל באמצעות שלטים רחוקים וגלאי תנועה וקול ומעניקים תועלות הן לצרכן הפרטי והן לצרכן העסקי המשלבים בין נוחות לחיסכון עצום בכסף ובאנרגיה.
החברה, שהחלה לשווק את מוצריה בסניפי רשת באג, רוזנפלד, בחנויות מתמחות ובאינטרנט, ממשיכה את מהלך הפריסה של נקודות המכירה, ומציעה את מוצריה גם במכירה ישירה לפרטיים, חברות, ארגונים ומוסדות. בשלבים הבאים של 2008 יוכשרו צוותים גדולים יותר של אנשי מקצוע להתקנות והמלצות מקצועיות. המגזרים המיועדים להכשרה וסדנאות הם חשמלאים, אדריכלים, מעצבים, חברות אחזקה, חברות קבלניות ועוד.
המוצרים נוחים להתקנה ולשימוש, משפרים את חיינו באמצעות נוחות ואפשרויות שליטה חדשות, שמעניקות גם פתרונות רגישים לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.