X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניוני ישראל
▪  ▪  ▪

רשת קניוני ישראל, מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, יוצאת במהלך פרסומי חדש לשנת 2008.
משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת קניוני ישראל מסר כי: "רשת קניוני ישראל הרואה עצמה כארגון התורם לקהילה, שמה לה למטרה ראשונה במעלה, להעלות את הנושא החברתי, בפני כ-200,000 איש הפוקדים מידי יום את הקניונים, באמצעות פעילויות שוטפות למען החברה והסביבה."
לדבריו: "אנו דוגלים ומאמינים בצורך, להעלות את נושא התרומה לקהילה על סדר היום ולכן נבחר נושא "האכפתיות" כקונספט מוביל, המתחבר עם תפיסת העולם, של קבוצת "קניוני ישראל".
האסטרטגיה הפרסומית תתמקד בנושא חברה, משפחה ותרומה לקהילה, באמצעות מעטפת מיתוגית, הכוללת קמפיין פרסומי, פעילויות קונספט ממוקדות ואירועים פתוחים לקהל הרחב.
לרגל השקת המהלך, יוצאת רשת קניוני ישראל, בקמפיין פרסום שנתי, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-4 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "צדר: יריב". הקמפיין כולל בין היתר: פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, אינטרנט, שילוט חוצות, שילוט ע"ג אוטובוסים, פעילויות ואירועים לילדים, בני נוער ומשפחות ופעילות קד"מ נרחבת, באמצעות שילוט ומיתוג הקניונים.
עוד מסר רוזנבלום: "אנו מקווים, שקהל היעד ייצור הזדהות עם המסר, מתוך אמונה, כי ההבנה תיצור מודעות ונכונות גדולה יותר, לנושאים חברתיים חשובים".
מוסיף רוזנבלום: "השקת הקמפיין והאסטרטגיה הפרסומית שיווקית, תלווה בפעילות ספציפית, המוגדרת עפ"י נושאים רלוונטיים ואקטואליים למען הקהילה, החברה והסביבה"
עוד מוסיף רוזנבלום: "על-מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יצרה הרשת שפה פרסומית חדשנית, שתלווה את קניוני הרשת. את הקמפיין תלווה משפחת ישראלי, הכוללת 7 דמויות חדשות, שעוצבו כמשפחה מצוירת, שיילוו את הקמפיין בפעילויות השונות ויתמכו בהעברת מסרים חדשניים לקהל הרחב".
לדבריו: "האסטרטגיה הפרסומית החדשה, תמצב את הקניונים כחלק מרשת קניוני ישראל תחזק המותג הרשתי ברמת הערכים והתוכן, תוך יצירת שפה תקשורתית חדשה, התומכת בהעברת מסרים ממוקדים, ליצירת קשר אישי עם הלקוח."
במסגרת המהלך, שיחל ב-1 בפברואר 2008, תחת הכותרת "גם לי אכפת!", יתקיימו לאורך השנה מגוון פעילויות בנושאים חברתיים וקהילתיים: למען החברה, המשפחה והסביבה, ביניהם: מבצע התרמה ארצי של צעצועים ובגדים, בשיתוף עמותת "פתחון לב". התרומות יונחו במיכלים, שיוקצו לכך ברחבת הקניונים ברחבי הארץ ויתרמו לטובת משפחות נזקקות, כאשר כל תורם מקבל כרטיס הטבות לרכישות בקניון, מופעים אטרקטיביים, סדנאות יצירה, בישול ואפייה, מופע קומי העוסק בקשר המשפחתי וכולל חידון ותחרות היתולית בשיתוף הקהל, הרכבת פאזלים לילדים, פעילות חווייתית דרך צבע, משחקים עם חברים ועוד.

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il