רשת המשביר החדש לצרכן, תשווק לראשונה את מותגי ההלבשה לגבר פולו קלאב בוורלי הילס, הכולל: חולצות אריג, חולצות פולו, חולצות פולו פסים, חולצות לייקרה, מכנסי כותנה, מכנסי ג'ינס, בסניפיה.
בנוסף, תשווק המשביר את המותג קוצ'ואה, הכולל: חולצות אריג, חולצות טי שירט עם דפוסים, מכנסי דגמ"ח באורכים ועיצובים מגוונים.
המותג פולו קלאב בוורלי הילס ישווק בכל סניפי הרשת בקונספט של חנות בתוך חנות והמותג קוצ'ואה ישווק בכל סניפי הרשת, כאשר בסניפים: פתח תקוה, גראנד קניון בחיפה, קיריון בקיריית ביאליק, מלחה בירושלים, עזריאלי בתל אביב, ישווק בקונספט של חנות בתוך חנות.
שטחי המכירה של המותגים ישתרעו על שטח של כ-40-50 מ"ר ויכללו: מבחר חולצות אריג, מכנסי גברים מכותנה, ג'נסים, דגמחים, חולצות פולו, חולצות לייקרה ומכופתרות.
לדברי ניסן קונקול,מנהל תחום גברים ברשת במשביר לצרכן: "מבדיקות שוק שערכנו עולה כי קיים צורך בפתרונות לגבר בתחום ההלבשה. הלבשת הגברים זקוקה לשדרוג של עדכניות, מראה צעיר ורענן ומענה מושלם באופנתיות ובנוחות בקטגוריה זו."
לדבריו: "רשת המשביר החדש לצרכן החליטה להשקיע במחלקות לגבר, במטרה שיציעו מגוון רחב של הלבשה לגבר, שתתאים לצרכיו ולאופיו של הגבר הישראלי. המחלקות החדשות יאפשרו ללקוח לרכוש חולצות פולו למשל, לבחור מתוך מגוון של 12 צבעים אופנתיים, להתאים להן מכנס, כך ליצור מראה עדכני, המותאם לצרכים ולטעם האישיים באופן מלא."
עוד הוסיף קונקול ואמר: "בנוסף, להלבשה לגבר, ישווקו במחלקות אלו גם אביזרים משלימים, מתוך רצון לספק ללקוח פתרון מלא במקום אחד. הלקוח יוכל להרכיב לעצמו הופעה מושלמת ואופנתית עד הפרט האחרון."