X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורנג'
▪  ▪  ▪

אורנג' שוב מפתיעה עם קמפיין ייחודי orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה החוסכת ללקוח בחשבון החודשי ומעניקה לו הטבות סלולריות משמעותיות. לטובת הקמפיין, orange גייסה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית מרהיבה, שגורמת למתבונן לחשוב שמדובר אלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.
בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, יעלו מודעות פרסום בעיתונות בקונספט חדשני. הפרסומת פורצת את גבולות הטקסט ומשתלבת באופן יצירתי וייחודי עם כתבות העיתון.
באינטרנט - הקלקה על באנר orangeway תאפשר לגולשים לרחף ולצפות במבט על, על הדף המקוון ההופך באופן מפתיע לתמונת תלת מימד.
כמו כן, החברה תקיים פעילויות בעלות מימד חדשני הכוללת- מדבקות רצפה היוצרות אשליה תלת מימדית בדומה לציורי הרחוב, פעילות הפנינג במרכזי השירות והמכירה וחלוקת ערכות ציור מפוארות וייחודיות.
בהתייחס לתוכנית orangeway ציין פז כי "אנו ממשיכים להעמיק את מערכת היחסים עם לקוחותינו ואת מספר נקודות המגע עימם, מתוך התפיסה שהלקוח במרכז, במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות, כמה שיותר פעמים. orangeway הינה הדרך שלנו לתת חזרה, לכל לקוחות orange ללא תנאי סף. מניסיוננו אנו יכולים להעיד, כי פעילות שיווקית פרואקטיבית יוצרת נאמנות בקרב הלקוחות, לפעילות זו מאפיין עיקרי להצלחה - פעילות יוזמת המותאמת אישית ללקוח שיש בה מימד של הפתעה."
orangeway
תוכנית הטבות סלולריות ראשונה מסוגה בישראל המעניקה ללקוח חזרה. על כל הדקות שהלקוח מדבר הוא צובר דקות זהב באמצעותן לממש הטבות סלולריות אטרקטיביות במיוחד, כדוגמת שיחות והודעות sms חינם לשבוע.
תוכנית ההטבות יצאה לדרך במהלך חודש נובמבר 2007 וניתנת למימוש עד אוגוסט 2008, כאשר החברה הפתיעה והעניקה ללקוח מראש, על חשבון חודש נובמבר ודצמבר, מלאי דקות זהב ראשוני למהלך.
על הסרטון
סרטון הטלוויזיה, באורך של 50 שניות, מתאר מערכת יחסים מיוחדת בין ילד קטן שחולם לעוף כמו סופרמן ובין צייר מדרכות. הצייר, שרואה את הילד לבוש גלימת סופרמן ומנסה לעוף, מחליט לצייר במיוחד בשבילו עיר שלמה בסגנון התלת-מימד הייחודי, כדי שהילד יוכל לעוף מעליה ולהרגיש כמו סופרמן.
ציורי המדרכות, שחלקם הוכנו במיוחד עבור הקמפיין, נעשו על-ידי Kurt Wenner - צייר איטלקי הנחשב למוביל בעולם בציורי תלת מימד. הסרטון מלווה בביצוע מיוחד לשיר Across the universe של להקת החיפושיות. השיר הוקלט ע"י להקת ילדים אוסטרלית, שעשתה לו עיבוד מחודש באווירה תמימה וקסומה.

תאריך:  11/02/2008   |   עודכן:  11/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il