המותג GOLF יוצא בקמפיין לפעילות שיווקית תומכת למותג GOLF סופר סלימס - סיגריה נשית, דקת גיזרה ואיכותית. הקמפיין השיווקי למותג ילווה במסר: מגיעה לך דקה של אושר. בקמפיין יושקעו 500 אלף שקלים.
המותג גולף סופר סלימס מהווה כ-14% נתח שוק מקטגוריית סיגריות הסופר סלימס, קטגוריה הנמצאת הצמיחה בשנים האחרונות ומהווה כיום כ-2% משוק הסיגריות.
מטרת הקמפיין היא הגברת המודעות למותג גולף סופר סלימס תוך שמירה על מיצובו העדין, האיכותי והנשי של המותג. במסגרתו מתוכנן פרסום במגאזינים בעלי אוריינטציה נשית במגזר הכללי ובמגזר הרוסי, שיתוף פעולה עם חברת עומק התודעה בבתי קפה מובילים באזור המרכז, אביזרי נראות בנקודות המכירה הקמעונאיות ומבצעי מכירות ברשתות השיווק ובדיוטי פרי.
אבי כץ, מנהל השיווק של חברת דובק יצרנית המותג GOLF: "לאור נתוני הצמיחה של קטגוריית סיגריות הסופר סלימס החלטנו לתמוך במותג גולף סופר סלימס על-מנת להמשיך ולחזק את מעמדו בקטגוריה. המותג הושק לפני כשנתיים בלבד וכבר מהווה כ 14% מהקטגוריה. אנחנו מאמינים שהפעילות תתרום לחיזוק המותג והעברת המסר השיווקי של סיגריה נשית, דקת גזרה ואיכותית."