חברת מדיליין יוצאת בקמפיין חסויות למותג בליסטקס בהשקעה של כ-900,000 שקלים.
הקמפיין שעולה בערוץ 2 על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי משובץ כחסויות לתוכניות בפריים טיים למשך שלושה שבועות.
את הקמפיין מובילה דמותה של המונה ליזה שכשיא נראית עם עור סדוק ויבש.
הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא: "בליסטקס - לטיפול ולטיפוח שפתיים יבשות וסדוקות."
טלי רוזנבלום, מנהלת מותג בליסטקס: "הבחירה בדמות המונה ליזה המפורסמת שנראית עם עור יבש וסדוק עוזרת לקדם את הבינלאומיות והייחודיות של המותג. זוהי בחירה מקומית ישראלית שלנו והיא זכתה לעידוד ותמיכה מ"בליסטקס" העולמית. לאורך כל השנה סובלים מיובש בשפתיים ובמיוחד בעונת החורף ובתקופת המעבר ואנו מציגים את הפתרון בצורה ייחודית והומוריסטית במידה."