בעקבות רכישת ניו-פארם על-ידי קבוצת שביט, יוצאת הרשת במהלך אסטרטגי ראשון ופותחת באמצעות קמפיין רחב, מלחמה על נתח השוק של הניו פארם. במסגרת הקמפיין תזכה רשת ניו פארם את 400 אלף בתי האב החברים במועדון 365 בהחזר כספי על השתתפות העצמאית בעת מימוש כל מרשם לתרופות ברשת. כמו כן הקמפיין מכריז על הקדמת מבצעי הפסח ומתן הוזלה של 40% לכלל הלקוחות במחלקת הקוסמטיקה, כאשר חברי מועדון 365 יהנו מהוזלה נוספת של 20%.
מדובר ביריית הפתיחה על מלחמת המחירים שבכוונת ניו פארם לפתוח מול הרשתות המתחרות. מהלך זה כולל השקת קלאב 365, המועדון הגדול בישראל של המשביר לצרכן, לראשונה ברשת ניו פארם והוא נועד להעניק לחברי המועדון ערך מוסף עצום כיוון שמעתה, יוכלו חברי קלאב 365, ליהנות ממגוון הנחות, הטבות ומבצעים בשתי רשתות ענק בפריסה ארצית: רשת הכלבו, המשביר לצרכן, ורשת ניו פארם המציעה לחברים קטגוריות חדשות מעולם הדראגסטור, ביניהן: טבע ובימ"ק, מוצרי תינוקות וילדים, קוסמטיקה, היגיינה, ניקיון הבית ועוד.
קמפיין ההשקה החל ב-28.02 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויימשך כשבועיים. הקמפיין נאמד בהיקף כספי בסך 1.5 מיליון שקלים, והוא יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9, רדיו אזורי, אתרים מובילים באינטרנט ופרסום בעיתונות ארצית.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן וניו פארם, מסרה כי קלאב 365 המונה למעלה מ-400,000 בתי אב יהפוך בעקבות כניסתה של ניו-פארם למועדון הקמעונאי המוביל והכדאי ביותר בישראל, שמציע לחבריו הטבות שוטפות מעולמות תוכן עשירים ומגוונים.
"אנו צופים כי כניסתו של המועדון לרשת ניו-פארם תביא לגידול בשיעור של לפחות 20% במכירות הרשת, ולגידול ניכר בכמות המצטרפים החדשים" דברי פאר.
לרגל השקת המועדון מתגברת ניו-פארם את ההטבות והמבצעים לחברי המועדון. בין המבצעים המובילים: 20% הנחה לחברי המועדון על מגוון מותגי הבישום היוקרתיים המשתתפים במבצע, הניתנים בנוסף ל-40% הנחה המוצעים לקהל הרחב, כמו כן, עשרות מוצרים מתחום הקוסמטיקה, טיפוח וטבע יוצעו בהנחות משמעותיות.
בנוסף, מבצע בבית-המרקחת: 10 שקלים מתנה בכל רכישת תרופות מרשם ברשת. כל הקונה תרופות במרשם במהלך חודש מרס, יקבל על כל מימוש מרשם, שובר בסך 10 שקלים למימוש בניו פארם בקנייה הבאה. ניתן גם לצבור שוברים ולממשם עד ה-5.4.08.