X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אביב
▪  ▪  ▪
ציור של אנדריאה נווה [צילום: יח"צ]

מיקי בראל, מנכ"ל מגדל משה אביב, מסר: "בהמשך לעיצוב המחודש של לובי מגדלי המגורים על-ידי המעצב אריק בן שמחון, אנו ממשיכים את מסורת התערוכות ומארחים את תערוכתה החדשה של אדריאנה נווה עולמה של אישה לרגל יום האישה הבינלאומי."
על תערוכת "עולמה של אישה" אדריאנה נווה
לאחר שהציגה בעשור האחרון בתערוכות אמנות בינ"ל רבות במיאמי, ניו-יורק, לאס וגאס, טורונטו, קוריאה, בלגיה וספרד, יוצאת אדריאנה נווה עם סדרת עבודות חדשה בשם "עולמה של אישה" בלובי מגדלי משה ברמת גן. אדריאנה נווה, ילידת ארגנטינה, מציגה סדרת עבודות מקוריות של שמן ואקריליק על בד בצבעים רכים, גווני אדמה וביטחון המורגש במשיכות המכחול שלה. דרכם היא מצליחה להעצים את הרכות הנשית ומרמזת על עולמה הפנימי של כל אישה. כמו במנגינה הטונים מתחלפים בהדרגה, הדמות חולפת ומשאירה רגשות ורמזים ההופכים כל ציור לסיפור בעל נשמה משלו.
על מגדל משה אביב
פרויקט "מגדל משה אביב" של חברות אביב ואוסיף ברמת גן, קרוי על שם מייסד החברה מר משה אביב ז"ל, שנפטר עם סיומו.
מגדל משה אביב משלב מגורי יוקרה ומסחר. המגדל מתנשא לגובה של 252 מטר מעל פני הים ו-235 מטרים מעל פני הכביש, הוא המגדל הגבוה ביותר בישראל, והוא נחשב לאחד מבנייני הבטון הגבוהים בעולם. המגדל שוקל 160,000 טון וכולל 69 קומות (ובנוסף לכך 6 קומות חניה תת-קרקעית ו-4 עיליות), משרדים עד לקומה 54, ו-98 דירות מגורים בקומות 55 עד קומה 66. לבניין 2 כניסות ראשיות עם שני לוביים נפרדים, לובי אחד למגורים ולובי נפרד למשרדים מחופה שיש ועץ.
במגדל משה אביב 1,671 מ"ר שטחי מסחר לאורך רחוב אבא הילל סילבר ו-450 מ"ר בית כנסת אשר ממוקם בקומה השלישית. בקומה הרביעית והחמישית ממוקם "זאוס" -ספא יוקרתי. הספא כולל חדר כושר, חדר טיפולים, בריכת שחיה חצי אולימפית ובריכת פעוטות. בנוסף במגדל מגדלי קירור ומנחת למסוקים.
על קומות המגורים
מגדל משה אביב הינו מגדל מגורים יוקרתי, ומהווה את אחת היצירות הארכיטקטוניות המובילות והגבוהות בישראל. המגדל תוכנן באופן בו מכלול האלמנטים בדירה ומחוצה לה ייצרו אווירה של הרמוניה ואיכות חיים, באווירה ניו- יורקית. במגדל משה אביב 98 דירות למגורים,לכולן מחסן וחנייה. קומות 55 עד קומה 60 בכל קומה 14 יחידות דיור ביניהן דירות סטודיו ודירות בנות 2 חדרים עד 4 חדרים.
בקומות 61-66 ממוקמות הדירות העגולות בעלות המבנה הייחודי למגדל: נוף פנורמי מרהיב, המשקיף על כל גוש דן ובימי ראות טובה נגלים למתבונן נוף הרי הכרמל מצפון והרי ירושלים מהמזרח, וכמובן נוף לרצועת החוף. כל קומה משתרעת על כ-700 מ"ר ברוטו, המיועדים לשתי דירות.
בקומה ה-61 - ממוקמות 2 דירות פנטהאוז מפוארות בשטח של כ-350 מ"ר לדירה ומרפסת ענקית בשטח של כ-120 מ"ר. בקומה ה-66 נמצאת קומת המגורים הגבוהה ביותר במזרח התיכון ובה 4 דירות מגורים.
יש לציין כי לרווחת הדיירים ממוקם בבניין בית כנסת מפואר, בקומה השלישית. בקומה הרביעית והחמישית ממוקם "זאוס" - ספא יוקרתי הכולל חדר כושר, חדר טיפולים, בריכת שחיה חצי אולימפית ובריכת פעוטות.
על גלריית ארט טיים
ארט טיים הינה גלריה ובית הוצאה לאור לאומנות מודרנית הממוקמת בירושלים ובתל אביב, שמייצגת באופן בלעדי את האמנים ומשווקת אותם במספר תערוכות בינ"ל מובילות בחו"ל.
רוב האמנים הינם בעלי הכרה בארץ וכן בשוק הבינ"ל - חלקם אף השתתפו בתערוכות מוזיאוניות וכולם לקחו חלק בתערוכות בגלריות מובילות. הנישה במסגרתה פועלת ארט טיים הינה ממוקדת מאוד על גבול האומנות המודרנית דקורטיבי ופופ ארט בדגש על תלת מימד ובשימוש בהרבה צבע.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  11/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il