מחלבת טרה עולה בקמפיין חסות למזג האוויר, במהלך חודש אפריל בסיס הקמפיין חלב באריזת 2 ליטר, עלות ההשקעה כ-100 אלף דולר.
הקמפיין יעלה בחדשות ערוץ 2, באמצעות משרד הפרסום JWT. חלב טרה 2 ליטר מציעה אריזה גדולה השומרת על טריות לאורך זמן - תאריך תפוגה של 24 ימים. החלב מעושר בסידן ובויטמין D.
משרד פרסום JWT
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי - יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב - ארז מיטל
מנהלת מחלקות תכנון ואסטרטגיה - סילביה גבע
סופרווזרית - מירב דואק