X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הפרסום רגב קוויצקי
▪  ▪  ▪

סונול תעלה בסוף השבוע הקרוב בקמפיין השקה לקונספט החדש תחת הסיסמא "יצאת חדש", הראשון מתוך מערך פרסומי רחב, בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.
סונול משיקה בימים אלה קונספט שיווקי חדש: "להיטען מחדש". הקונספט השיווקי החדש מהווה מהלך משלים לשינויים המבניים והאסטרטגיים שהטמיעה החברה בתקופה האחרונה.
הקונספט החדש מתבסס על התובנה הצרכנית לפיה בכוחן של תחנות התדלוק ורשת חנויות Sogood שבבעלות סונול "להטעין מחדש" הן את הנהגים והן את כלי הרכב אותם הם משרתים. הקונספט נבחר בשל יכולתו לתת ביטוי לשני מנועי הצמיחה של סונול: תחום הליבה של החברה: דלקים ושמנים המספקים אנרגיה לרכבים ולתעשיה, ו- Sogood רשת חנויות הנוחות של סונול, המעניקה חווית "טעינה מחדש" פיסית ונפשית ללקוחות סונול.
בשנת 2007 החלה סונול בתנופת צמיחה והתרחבות. תמיר פוליקר, מנכ"ל החברה, הוביל שינוי אסטרטגי ותפיסתי להפיכת סונול מחברה סיטונאית בתחום הדלקים לחברה המנהלת מתחמים קמעונאים תוך מגע ישיר עם הלקוח. בהתאם להשקפת עולם חדשה זו ערכה סונול מספר מהלכים לחיזוק מערך השיווק והקמעונאות שלה, כולל מהלך חידוש ומיתוג מחדש של התחנות וחנויות הנוחות שלה ברחבי הארץ.
"אנו רואים בהשקת הקונספט השיווקי החדש צעד אסטרטגי חשוב אשר משלים את השינויים המבניים בתשתיות החברה ובמערכות התפעוליות שלה", אומר מנכ"ל סונול, תמיר פוליקר, ומוסיף: "ראשית ערכנו את השינויים המבניים, לרבות מהפיכה שירותית והשקעה של עשרות מיליוני ₪ בשדרוג תחנות התדלוק והרחבת פריסת רשת Sogood, רשת חנויות הנוחות של סונול. עם השלמת תהליכים אלו פנינו לביצוע השלב הבא- השקת הקונספט השיווקי החדש, אשר נועד לחבר את לקוחותינו לעולם הערכים החדש אשר יצרנו בסונול".
בחודשים האחרונים הובילה סונול, באמצעות חברת המיתוג "קונספטיקה", ומשרד הפרסום רגב קויצקי, תהליך חשיבה אסטרטגית אשר הוביל ליצירת קונספט שיווקי ואסטרטגי חדש. במסגרת תהליך זה נערכו מחקרים, קבוצות מיקוד וראיונות עומק, במטרה להביא לביטוי בצורה אופטימאלית את השינויים שערכה החברה ואת יתרונותיה כלפי קהלי המטרה.
מקור כוחו של קונספט "להיטען מחדש" שנבחר, הוא בחיבור הברור והמובהק לתחום תחנות הדלק וחנויות הנוחות. הקונספט נבחר מתוך האמונה כי רעיונות פשוטים, ברורים והגיוניים ליישום לאורך זמן מייצרים ערך אמיתי ללקוח. "הקונספט "להיטען מחדש" מבוסס על תפיסת העולם של סונול: "אנו מאמינים כי נהג רענן, חיוני ומלא אנרגיה הוא נהג בטוח ולוקחים על עצמנו לדאוג לכך שלקוחותינו ימצאו בתחנה מקום בו ניתן להתרענן פיסית ונפשית לקראת המשך הנסיעה ולצאת לדרך מלאי כוח", אומר יורם כהן, סמנכ"ל הקמעונאות והשיווק בסונול. "קונספט ה"טעינה מחדש" ממשיך בצורה טבעית את תהליך המיתוג מחדש שעוברת החברה - במסגרתו מתחברת סונול לעולם התוכן של חיוניות, התחדשות, צמיחה ופריחה באמצעות לוגו בדמותו של פרח אדום ורענן", הוסיף כהן.
במסגרת השקת הקונספט החדש תצא סונול המהלך השנה במספר שיתופי פעולה ומבצעים שיתמכו בקונספט החדש.
קמפיין ההשקה להצגת הקונספט החדש יעלה בסוף השבוע הקרוב, בהיקף כולל של כ-3 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.
הקמפיין כולל סרט בטלוויזיה, ג'ינגל לרדיו ומודעות בעיתונות היומית, שילוט בתחנות סונול, תחת הסיסמא: "יצאת חדש", ובשפה פרסומית חדשה המבוססת על המיתוג מחדש שעובר המותג סונול בשנה האחרונה.
סרט הפרסומת מציג מספר סיטואציות מחיי היום יום המראות אנשים בשגרת היום המעייפת שלהם. העולם בו אנו נמצאים הוא עולם בו לכל האנשים יש מפתח קפיצי מסתובב בגב.
כל האנשים בפרסומת עייפים מאוד והמקום בו הם נטענים מחדש ומקבלים כוחות הוא סניף של חנות Sogood, הנמצא במתחם תחנת דלק של סונול, אליה הם נכנסים כדי להתרענן ונציג המכירות במקום מותח את המפתח הקפיצי שבגבם ומעניק להם כוחות מחודשים.
הפסקול שנבחר ללוות את הפרסומת הוא השיר "I feel good" של הזמר ג'יימס בראון. לשיר הוקלטה גרסת כיסוי מיוחדת בקצב איטי שמתגברת לקראת שיאו של סרט הפרסומת - הטעינה מחדש.

תאריך:  15/04/2008   |   עודכן:  15/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il