X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מובייל1 ואתר ההיכרויות קופידון
▪  ▪  ▪

קופידון, אתר ההיכרויות הישראלי המוביל וחברת Mobile1, המתמחה בניהול והפצת תוכן סלולרי, חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמת, עיצוב, תפעול וניהול של האתר הסלולרי של קופידון.
האתר החדש יוצג ע"י Mobile1 אצל כל המפעילים הסלולריים בישראל, ויהווה פלטפורמה מקבילה וזהה לאתר האינטרנט של קופידון, תוך אפשרות גלישה בשתי רמות: גלישה של חברים באתר (לא מנויים) ומבקרים חיצוניים (לא רשומים באתר) - אשר תאפשר יכולת תקשורת מוגבלת, וכן גלישה למנויים (חברים משלמים) - אשר תתבצע באמצעות כניסה עם שם משתמש וסיסמא ותאפשר גלישה חופשית ואפשרויות תקשורת בלתי מוגבלות.
המנויים והחברים של קופידון, יוכלו לבצע את הפעולות השונות ללא הגבלה גם באתר הסלולרי החדש, והמצטרפים החדשים לשירות הסלולר יוכלו ליהנות גם הם מהאפשרויות השונות המוצעות באתר האינטרנט.
האתר החדש של קופידון יציע עיצוב חדש ופלטפורמה משודרגת ויתבסס על טכנולוגיה חדשנית אשר תאפשר גלישה נוחה ואינטואיטיבית במיוחד. לקראת ההשקה, יוצעו מבחר ספיישלים ופעילויות ייחודיות מגוונות, דוגמת: סקרים ייחודיים, תחרויות ומשחקי היכרות אינטראקטיביים. כמו כן, בעתיד הקרוב יושקו שירותי פרימיום ייחודיים ואפליקציות שונות במיוחד לגולשים באתר הסלולרי.
יוני פרידמן, מנכ"ל Mobile1: "ההסכם של Mobile1 עם קופידון לגבי ניהול והפצת התוכן הסלולרי מצטרף למספר שיתופי פעולה מרכזיים עליהם חתמנו בתקופה האחרונה עם גופים כדוגמת אתר Ynet, ערוץ ESPN, רויטרס ועוד. בעולם תכני הסלולר הדינאמי, ישנה חשיבות רבה ומכרעת להציג ללקוח חווית גלישה קרובה ככל שניתן ל"דבר האמיתי", ואנו שמחים כי גם קופידון, כגוף המוביל בתחומה, בחרה ב-Mobile1 כחברה שתלווה אותה בניהול והפצת תכניה המשודרגים ללקוחות חברות הסלולר".
מאיה לימור, מנהלת אתר קופידון: "קופידון, כאתר ההיכרויות המוביל בישראל, מחוייב לסביבת היכרות איכותית ושפע של חברים ולאיכות השירות וחווית תהליך ההיכרות ברשת. האתר החדש בסלולר, עם הממשק המעוצב והיכולות הטכנולוגיות של Mobile1 מאפשר לגולשי האתר עולם שלם, מסעיר ואיכותי, כמיטב המסורת של קופידון, גם במכשיר הנייד ולא רק כאשר הם מול המחשב".
אודות Mobile1
Mobile1 מתמחה במתן פתרונות מתקדמים לניהול ולהפצת תוכן סלולריים לאתרים ומותגים ממגוון תחומים, בארץ ובעולם. Mobile1 פועלת בכלל הפלטפורמות הסלולריות הקיימות (WAP, דור 3,IVR, SMS, MMS) תוך ליווי הפעילות ברמה הטכנולוגית, השיווקית והתוכנית. הפתרון הטכנולוגי שפיתחה Mobile1 מאפשר התאמה אופטימלית של כל אתר אינטרנט לפורמט סלולרי תוך מיקסום חווית המשתמשים. בכל הקשור לתכני וידאו בסלולר, עומדים לרשות Mobile1 אולפן טלוויזיוני חדיש וצוות עורכי וידאו סלולריים, שגם מבצע את קידוד התכנים (ערוצים וקטעי VOD) לפורמטים של כל חברות הסלולר.
בין המותגים שאת תכניהם מנהלת ומפיצה Mobile1 כבר כיום, ניתן למנות את ONE, אתר הספורט של ישראל, פורטל Ynet, סוכנות הידיעות "רויטרס", ESPN - מותג מדיית הספורט הגדולה בעולם, העיתון האנגלי THE SUN, סדרת הבידור "קצרים", שידורים ממקומות קדושים, פעילויות למגזר הערבי ועוד.
אודות אתר קופידון
אתר קופידון הינו אתר ההיכרויות הראשון בארץ והוא פועל מזה 12 שנים במטרה לאחד ולחבר בין אנשים. כאתר הראשון קופידון לקח כמטרה לגדול ולהתפתח בכפיפה לצמיחה הטכנולוגית. כיום מיטב המוחות יוצרים מידי יום רעיונות חדשים כדי לקיים אתר שמטרותיו החשובות ביותר הן: אהבה, זוגיות והמשכיות. שימת הדגש היא בפיתוח התקשורת בין החברים ופיתוח כלים להתאמה בין שני הצדדים. קופידון הוא היחיד בארץ אשר מספק תוכן מקיף ורחב על עולם הסינגליות מכל היבטיו ותומך בכתבות ותכני וידיאו רחבי יריעה.

תאריך:  23/04/2008   |   עודכן:  23/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il