X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מכון אותיות
▪  ▪  ▪
זהבה קלנר

זהבה קלנר, מייסדת ומנכ"ל רשת מכון אותיות, מדווחת כי הרשת, המתמחה בהקניית כישורי למידה והוראת הקריאה לילדים ומבוגרים, נמצאת כעת בתהליך התרחבות.
לאחר שמכרה זכיונות לסניפים של הרשת בירושלים ובמודיעין, נמצאת קלנר במגעים עם זכיינים לתל אביב, רמת גן ורחובות, ועוד היד נטויה.
זכיינות בישראל מבוססת על החלטת המועצה הציבורית לזכיינות משנת 2005, וקיים קוד אתי ברור לזכיינות, כמו במרבית המדינות בעולם. זהבה קלנר, שהקימה את מכון אותיות וניהלה את סניפיו במהלך 15 השנים האחרונות, קיבלה החלטה עסקית אסטרטגית, להעביר את ניהול הסניפים של הרשת לידי זכיינים. בעצה אחת עם מט"י (המרכז לטיפוח יזמות) בירושלים, המתמחה בנושא זכיינות, הכינה קלנר תוכנית עסקית להעברת הניהול של הסניפים מידיה, לידיהם של אנשי מקצוע מיומנים.
לדברי אורי שרף, מנכ"ל מט"י ירושלים ויו"ר המרכז לקידום זכיינות, קיימות בישראל לא מעט רשתות מזכות, אולם מספר הרשתות העוסקות בתחום החינוך הוא קטן מאד. "הניסיון הבינלאומי והישראלי מלמדים, שהזכיינות היא השיטה היעילה ביותר לפיתוח עסקים בעלי כושר הישרדות ורווחיות. בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים בישראל מאמצים את השיטה ובארץ כבר פועלות כיום יותר מ-300 רשתות מזכות, המפעילות כ-6,000 סניפים".
"אף על-פי כן, פרושות הרשתות במספר די מצומצם של תחומים קלאסיים, כגון מזון מהיר וקמעונאות. בישראל, עסקי זכיינות בתחום השירותים נמצאים עדיין בתחילת הדרך, למעט תחום תיווך הנדל"ן, שהתפתח בשיעור מהיר ביותר. אנו מאמינים שגם תחום השירותים, שמהווה בעולם כ-16% מכלל העסקים, יצמח בשנים הקרובות בשיעור מואץ. סביר להניח שבמסגרת הגידול במגזר השירותים, תחום החינוך ייטול משקל כבד יחסית, הרבה מעבר לשיעור של כאחוז אחד בלבד, אותו הוא תופס כיום".
המהלך של זהבה קלנר של העברת "מושכות" העסק שהיא הקימה לידי מנהלים מקצועיים נעשה בליווי מקצועי של מט"י, שסייע לה לעגן את זכויותיה וחובות הזכיינים, כדי לשמר את הרמה והסטנדרטים הגבוהים, שהציבה קלנר ברשת מכון אותיות בשנים שמאז הקמתו.
רשת מכון אותיות מציעה אבחונים, טיפולים פרטניים וסדנאות קבוצתיות, שמטרתם לסייע לילדים, בני נוער ומבוגרים לרכוש מיומנויות קריאה ואסטרטגיות למידה. המכון מציע סל שירותים עבור תלמידים מכל הגילאים וכל הכיתות, עם התמחות בליקויי למידה.
לדברי קלנר, המהלך מאפשר לה לפנות לה זמן מן הניהול השוטף של הסניפים לטובת השקעה בשיווק ומכירה של זכיונות נוספים של המכון ברחבי הארץ, כמו גם לטובת כתיבה של ספרי לימוד נוספים, שיצטרפו לשיטת "אותיות מדברות", שהיא פיתחה, ונלמדת כיום בבתי ספר רבים בישראל.

1-599-555-567, www.otiyot.net
תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il