X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם VMware
▪  ▪  ▪

חברת VMware, Inc, המובילה העולמית באספקת פתרונות וירטואליזציה, החל מתחנות קצה וכלה במרכזי מידע, הודיעה ביום 28 למאי 2008, על כניסתה להסכם סופי לרכישת B-hive Networks, Inc, חברה פרטית, העוסקת בתוכנה לניהול ביצועי אפליקציות, אשר לה מטה בסן-מטאו (San-Mateo) קליפורניה, ומרכז פיתוח בהרצליה, ישראל.
עם ביצוע הרכישה, VMware תמנף את הטכנולוגיה והצוות של B-hive על-מנת להציע ניהול ביצועים פרו-אקטיבי ודיווח על רמת שירות ליישומים המופעלים במסגרת המכונות הוירטואליות של VMware - הן על שולחן העבודה (desktop) והן על שרתים. כמו כן, מרכז הפיתוח וצוות המו"פ של B-hive יהוו את הגרעין של מרכז הפיתוח החדש של VMware בישראל. תנאי הרכישה, הצפויה להסתיים במהלך הרבעון השלישי של 2008, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים, לא נחשפו.
"הפלטפורמה של VMware נהיית הסטנדרט להרצת אפליקציות קריטיות אצל לקוחות, ולכן נהיה חיוני יותר שמנהלי תשתית וירטואלית יבטיחו את ביצועיהם של יישומים מתוך הבנה של חווית השימוש אצל משתמשי הקצה", אמר סטיבן הרוד, Ph.D, סמנכ"ל טכנולוגיה (CTO) של VMware. "הגישה הלא חודרנית ( agentless), המבוססת על מכונה ווירטואלית (virtual appliance) של B-hive, הולכת מעבר לגישות מסורתיות של ניטור פסיבי ומאפשרת לנהל באופן פרו-אקטיבי ביצועי יישומים ברמות שנבחרו. יכולות אלה, בשילוב עם פלטפורמת הוירטואליזציה הבדוקה של VMware, מאפשרות ללקוחותינו להגיע באופן עקבי ליעדי רמות השירות ביישומים שלהם. למשל, אם B-hive מזהה ירידה בזמן תגובה של יישום, היא יכולה לתקן את הבעיה על-ידי מתן הוראה אוטומטית לתשתית של VMware על-מנת להתאים את המשאבים המוקצים ליישום, או על-ידי אספקת מכונה וירטואלית נוספת שעליה רץ עותק נוסף של היישום. בצרוף עם יכולות אספקת שירותי ה- IT האוטומטיים, ויכולות שמירת ההמשכיות העסקית, של VMware, יכולות ניהול רמת השירות של B-hive מקדמות את החזון של מרכז מידע וירטואלי, אוטומטי, מקוון תמיד".
B-hive, אשר נוסדה ב-2005 ע"י יואב דמבק ואסף וקסלר, מספקת פתרון ייחודי המאפשר לאנשי תשתית (infrastructure) מבט אל ביצועי אפליקציות בסביבות וירטואליות, כגון זמן תגובה לטרנזקציות עם משתמשי קצה, יעילות שימוש במכונות וירטואליות, ותלויות בין מכונות וירטואליות. בניגוד למוצרי ניטור ביצועים מסורתיים מבוססי OS, הפתרון של B-hive נועד לבחון ביצועים של יישומים בעלי מבנה מבוזר ורב שכבתי, אשר מופרדים בין קלאסטרים (מיקבצים) של ESX hypervisors ומכונות וירטואליות.
מוצר הדגל של B-hive, B-hive Conductor, אשר הגיע לשלב הגמר בתחרות "Best of VMworld" ב-VMWorld 2007, לא רק מנטר ביצועים של משתמשי קצה ומנפיק דוחות על רמת שירות, אלא גם פותר באופן פרו-אקטיבי בעיות בביצועי יישומים, על-ידי אוטומציה של פעולות כגון הקצאה דינמית של משאבים, העברה של היישום לשרת אחר, אספקת מכונות וירטואליות נוספות, שינוי ניתוב הטרנזקציה, או אתחול מחדש של המערכת.
B-hive Conductor הינו מוצר אשר משווק כמכונה וירטואלית virtual appliance המספק ממשקים פתוחים מבוססי סטנדרטים. באינטגרציה עם B-hive מוצרים מנהלי אפליקציות ב-enterprises מאפשרים מראה כולל לרמות השירות בסביבות וירטואליות ופיזיות. לשותפים של VMware תהיה כעת אפשרות מרובה לנהל שירותים עיסקיים לרוחב ה- enterprise על-ידי מינוף מדדי שירות לאפליקציות בסביבה וירטואלית של VMware.
"VMware הינה פורצת דרך בתעשיה וסיפקה לארגונים דרך משופרת לתכנן ולבצע פעולות IT דרך וירטואליזציה, אנו שמחים וגאים להצטרף לצוות המנצח הזה", אמר יואב דמבק, מנכ"ל ואחד ממייסדיה של B-hive. "ככל שלקוחות עוברים מהעולם הפיזי לוירטואלי, הפתרונות המשולבים שלנו יספקו ראות טובה יותר לתוך ביצועיהם של יישומים, ויאפשרו פתרון בעיות בטרם הן פוגעות במשתמש. המטרה המשותפת שלנו היא לשפר את חווית משתמש הקצה, ולמקסם את ערך ההשקעה בוירטואליזציה של VMware".
"עם הרכישה הזו, VMware זוכה בפתרון ייחודי אשר פותר בעיות בעולם האמיתי, ומוסיפה צוות הנדסה רב כישורים, אשר חולק עמנו את התשוקה לחידוש", הוסיף הרוד.
אודות VMware
VMware היא מובילה עולמית בפתרונות וירטואליזציה, החל משולחן העבודה וכלה במרכזי מידע. לקוחות בכל הגדלים סומכים על VMware על-מנת להפחית הוצאות הון והוצאות הפעלה, להבטיח המשכיות עסקית, לשפר אבטחה ולשמור על איכות הסביבה. עם הכנסות של 1.3 מיליארד דולר בשנת 2007, יותר מ-100,000 לקוחות, וכמעט 14,000 שותפים, VMware הינה אחת מחברות התוכנה הציבוריות שצמיחתן מהירה ביותר. המטה של VMware ממוקם בפאלו אלטו, קליפורניה, ובאינטרנט ב-www.vmware.com.

תאריך:  31/05/2008   |   עודכן:  31/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il