X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל
▪  ▪  ▪

נורטל ואלווריון הודיעו אתמול (יום ד', 11.6) על ברית עסקית משותפת חדשה לפיתוח פתרונות WiMAX מקצה לקצה עבור מפעילות התקשורת האלחוטית. פתרון ה- WiMAX הנייד המשותף של נורטל ואלווריון יתבסס על המובילות הטכנולוגית של שתי החברות, ויאפשר למפעילות התקשורת ברחבי העולם להציע שירותי פס-רחב במהירות גבוהה למגוון יישומים ושירותים, כגון VoIP, וידאו HD והזרמת מוזיקה (streaming).
שיתוף הפעולה בין נורטל לאלווריון מהווה תמיכה והשקעה ישירה של נורטל בפעילות המו"פ של אלווריון המתבצעת בישראל. לפי ההסכם, שתי החברות יבצעו את הפיתוח באופן משותף, כאשר אלווריון תפתח ותספק לנורטל את פלטפורמת מוצרי הגישה שלה בטכנולוגיית WiMAX, אשר תשולב במרכיבי ליבת הרשת של נורטל לכדי פתרון מוכלל מקצה לקצה.
אנליסטים מעריכים כי שוק ה- WiMAX בעל פוטנציאל רב, וינוע עד סוף 2009 בטווח שבין מיליארד לשני מיליארד דולר, ויגיע עד 2012 לכחמישה מיליארד דולר.
נורטל, מובילה עולמית בתחום ה- WiMAX, מפתחת את טכנולוגיית ה- OFDM/MIMO למעלה מעשור ומובילה את תהליך התקינה העולמי בתחום. נתח השוק של אלווריון הינו למעלה מ-40%, ומבצעת פרויקטים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.
הפתרון המשותף של נורטל ואלווריון משלב את פתרונות רשת הגישה האלחוטית רחבת-הפס של אלווריון בטכנולוגיית WiMAX המיושמים בהצלחה בלמעלה מ-200 אתרים ברחבי העולם, ביחד עם פתרונות נורטל בתחום רשת ליבה ותשתיות תמסורת, שירותים מקצועיים, וכן עם פתרון ה- VoIP המוביל של נורטל המיועד למפעילות התקשורת. פתרון ה- WiMAX המשותף של נורטל ואלווריון יאפשר למפעילות התקשורת להציע שירותי אינטרנט מהיר על פני שטחים נרחבים, ובכללם אזורים שטרם נהנים משירותי פס-רחב.
"פס-רחב אלחוטי הינו אחד התחומים המתפתחים ביותר בעולם התקשורת", אומר ריצ'ארד לאו, נשיא נורטל לתחום מפעילות תקשורת. "הפתרון המשותף של נורטל ואלווריון מיועד למפעילות התקשורת, המעוניינות להציע ללקוחותיהן שירותי פס-רחב נייד אמיתי באופן חסכוני ויעיל, כמענה לביקוש ההולך וגובר להשמעת וידאו ומוזיקה ולצפייה בשידורי טלוויזיה באופן נייד. שיתוף הפעולה שלנו עם אלווריון מסתמך על היכולות המוכחות של שתי החברות, ויכלול מגוון שירותים נוספים מאת נורטל, כגון ייעוץ ותכנון רשתות, הטמעה ואף ניהול רשתות מלא, וזאת בכדי לאפשר ללקוחותינו המשותפים למצות את יכולות הרשת בהתאם לצרכיהם הייחודיים עתה ובעתיד".
"נורטל ואלווריון, שתיהן חברות מובילות בתחום התקשורת האלחוטית, החליטו לתת מענה משותף לביקוש ההולך וגובר ברחבי העולם ל-WiMAX", אומר צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון. "פתרון אלווריון לרשתות גישה בטכנולוגית WiMAX הינו פתרון בשל ומוכח. בשילוב עם טכנולוגיית הליבה, היישומים והשירותים מבית נורטל, הפתרון המשותף יהווה מענה לצרכיהם הייחודיים של פרויקטי WiMAX נרחבים בעולם, בחסכון משמעותי למפעילות התקשורת".
אודות נורטל
נורטל היא חברה מובילה באספקת פתרונות תקשורת המעשירים את החוויה למשתמש ובתמיכה באבטחת מידע. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - פתרונות חדשניים הכוללים שירותים ויישומים מקצה לקצה בטכנולוגיית פס רחב, קול על גבי נתונים (VoIP) ומולטימדיה, וכן פס רחב אלחוטי, המאפשרים להם להתגבר על אתגרי עולם התקשורת. נורטל היא חברה בינלאומית ועסקיה משתרעים על פני 150 ויותר מדינות.
נורטל ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ היא חברת בת של נורטל, הפועלת בישראל מזה 25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל ישראל מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק.

מידע נוסף על נורטל אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com
תאריך:  12/06/2008   |   עודכן:  12/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il