STYLE AROMATHERAPY יוצא לראשונה בתולדותיו בקמפיין הכולל סרטון טלוויזיה להשקת סדרות טיפוח חדשות לגוף ולשיער, המבוססות על שמנים ארומתרפיים ומכילות רכיבי אנטי אייג'ינג טבעי, בהשקעה של 4 מיליון שקל.
המותג יצא לאחרונה במהלכים האסטרטגיים ושיווקיים הכוללים מיתוג, קונספט ושפה חזותית חדשים תחת השם STYLE AROMATHERAPY וכניסה להפצה רחבה ברשתות סופר פארם, המשביר החדש לצרכן, ניו פארם וקו אופ הרבוע הכחול. זאת, בנוסף לרשתות הפרטיות בהן פעלה החברה בהצלחה עד כה.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה מודעות בעיתונות הארצית, מגזיני יופי ולייף סטייל ומיתוג נקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע.
הסלוגן שילווה את הקמפיין: סוד היופי הטבעי - מעכשיו בכף ידך.
סרטון הטלוויזיה מעביר את הצופה מסע של 3,000 שנות ארומתרפיה. בסרטון משתתפות 5 דוגמניות, ביניהן מלכת היופי לשעבר יעל בניזרי, המייצגות את התפתחות האישה וסוד יופייה הטבעי לאורך השנים : החל ממצרים העתיקה, יוון, תקופת הבארוק, שנות ה- 20 ועד לאישה העכשווית של ימינו.
סוד קסם עולם הארומתרפיה החל בתרבויות עתיקות (סין ומצרים) לפני יותר מ-3000 שנה והתבסס על שימוש בשמנים ארומתרפיים טבעיים לטיפול בגוף ובנפש. ההכרה בסגולות הטיפוחיות והבריאותיות של הארומתרפיה מקיפה כיום גם את הממסד הבריאותי בכל העולם. גם בישראל טיפול ארומתרפי מוכר על-ידי קופות החולים כרפואה משלימה.
STYLE AROMATHERAPY
מוצרי טיפוח, המהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הטבעית. המותג הינו פיתוח טכנולוגי חדשני של מומחים בקוסמטיקה הטבעית, שמאחוריהם ניסיון עתיר שנים בשרות חברות קוסמטיקה עילית ומופץ על-ידי חברת גורי מוצרי צריכה. עם השקת הסדרות החדשות, החברה מציגה קונספט חדשני ופיתוח בינלאומי חדש - Naa - Natural Anti Aging - אנטי אייג'ינג טבעי הרשום כסמל מסחרי (Trade Mark) של החברה.
STYLE AROMATHERAPY, סדרה ייחודית, המציגה אייג'ינג טבעי לגוף, לשיער ולקרקפת. סדרת המוצרים מתבססת על שמן זרעי הבורז', "נסיך" השמנים הטבעיים הידוע בסגולותיו הטבעיות לעיכוב הזדקנות העור, בו השתמשו עד היום רק בקוסמטיקה הסלקטיבית והעילית, יחד עם שמנים טבעיים ייחודיים מעולם הארומתרפיה נוספים המאזנים בין הגוף לנפש ומעניקים פתרון טבעי לתופעת הזדקנות העור תוך מענה כולל לכל סוגי עור הגוף, הקרקפת והשיער.
הסדרות החדשות של Style Aromatherapy מציעות תועלות גבוהות במחירים שווים לכל נפש. איכות וחווית מוצר, שהיו קיימים עד כה רק בערוצי מכירה מתמחים - עכשיו בנגישות מלאה.
קרדיטים
במאי - אורי שיצר
מנהל קריאיטיב - עפר יער
ארט דיירקטור - שרה לב - לם
קופירייטרית - מאיה שרן
סופרוויזרית - מיטל פודינסקי
מפיקה - אפרת אקר