X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלובל פקטורינג
▪  ▪  ▪
ירון טיקטין, מנכ"ל גלובל פקטורינג [יח"צ]

תחום הפקטורינג עדיין בחיתוליו בישראל מבחינת פוטנציאל כלכלי, אך חברת גלובל פקטורינג, אחת החברות המובילות בתחום, עומדת לשנות את המצב - ובימים הקרובים תשיק קמפיין אינטרנטי מסיבי בהשקעה של כ-500 אלף שקל ובשני גלים שיעלה באתרי האינטרנט הפיננסיים המובילים.
הקמפיין ישולב בעמודים הפותחים של האתרים המובילים מתוך כוונה להגיע בצורה ממוקדת למקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות - מנכ"לים, סמנכ"לי כספים וסמנכ"לי מכירות - על-מנת להעלות את המודעות לשימוש בפקטורינג ככלי לצמיחה עסקית והגדלת ביצועים ורווחי חברות.
לדברי ירון טיקטין, מנכ"ל חברת גלובל פקטורינג: "לאחר חשיבה עסקית מעמיקה בנושא, קיבלנו החלטה מושכלת להשקיע בקמפיין אינטראקטיב ממוקד מטרה וקהל יעד. הקהל שאליו אנו מכוונים נמצא באתרים העסקיים-פיננסיים ופנייה ישירה אליו תעביר את המסר והמידע בצורה חדה ובהירה, טובה יותר מכל קמפיין חוצות, הסברה ופגישות עם אנשי מפתח בחברות".
הקמפיין יבוצע באמצעות arc אינטראקטיב שנבחר נוכח הניסיון וההצלחות בתחומים דומים.
לדברי אריאל גלר, מנהלת מדיה ולקוחות ב-arc: "נענינו לאתגר המורכב שהוצב בפנינו והצלחנו לתרגם כלי פיננסי מתוחכם לקמפיין אינטראקטיבי בולט, נגיש וויזואלי. אנו מאמינים באפקטיביות של הקמפיין שבנינו ובטוחים כי יעורר הדים ויביא לתוצאות המצופות נוכח נתוני הגלישה באינטרנט של מקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות, אשר גולשים באופן קבוע ולאורך זמן באתרים פיננסיים ועסקיים בהם ישולב הקמפיין".
פקטורינג
הפקטורינג הוא צורת מימון עסקית לחברות ולפירמות המאפשרת להן להגדיל את הצמיחה העסקית בהתאמה אישית לצרכיהן המשתנים.
שוק הפקטורינג מוערך כיום בכ-7 מיליארד שקלים, ומומחים צופים כי עד לסוף השנה יגדל בעוד כמיליארד שקלים בעקבות כניסת גופים ממסדיים למשחק. הבנקים וחברות הביטוח, המחפשים באופן תמידי רווחים פיננסיים, השכילו להבין את הפוטנציאל הרב הגלום בשוק זה ובקרוב ימצאו עצמם שחקנים פעילים בשוק.
כניסת גופים ממסדיים לשוק הפקטורינג תגדיל באופן משמעותי את פעילות המימון החוץ-בנקאית, תחזק את השחקנים הפעילים בשוק ותגרום ליותר ויותר חברות להכיר כלי מימוני זה ולהשתמש בו בהתאם לצרכיהן. גם חברות האשראי והביטוח בוחנות חדשות לבקרים אפשרות לרכוש חברות פקטורינג קיימות (כפי שעשתה ישראכרט לאחרונה לגביה פורסם שהינה רוכשת את השליטה בחברת גלובל פקטורינג) או להקים תת-חברות לתחום זה.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il