תחום הפקטורינג עדיין בחיתוליו בישראל מבחינת פוטנציאל כלכלי, אך חברת גלובל פקטורינג, אחת החברות המובילות בתחום, עומדת לשנות את המצב - ובימים הקרובים תשיק קמפיין אינטרנטי מסיבי בהשקעה של כ-500 אלף שקל ובשני גלים שיעלה באתרי האינטרנט הפיננסיים המובילים.
הקמפיין ישולב בעמודים הפותחים של האתרים המובילים מתוך כוונה להגיע בצורה ממוקדת למקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות - מנכ"לים, סמנכ"לי כספים וסמנכ"לי מכירות - על-מנת להעלות את המודעות לשימוש בפקטורינג ככלי לצמיחה עסקית והגדלת ביצועים ורווחי חברות.
לדברי ירון טיקטין, מנכ"ל חברת גלובל פקטורינג: "לאחר חשיבה עסקית מעמיקה בנושא, קיבלנו החלטה מושכלת להשקיע בקמפיין אינטראקטיב ממוקד מטרה וקהל יעד. הקהל שאליו אנו מכוונים נמצא באתרים העסקיים-פיננסיים ופנייה ישירה אליו תעביר את המסר והמידע בצורה חדה ובהירה, טובה יותר מכל קמפיין חוצות, הסברה ופגישות עם אנשי מפתח בחברות".
הקמפיין יבוצע באמצעות arc אינטראקטיב שנבחר נוכח הניסיון וההצלחות בתחומים דומים.
לדברי אריאל גלר, מנהלת מדיה ולקוחות ב-arc: "נענינו לאתגר המורכב שהוצב בפנינו והצלחנו לתרגם כלי פיננסי מתוחכם לקמפיין אינטראקטיבי בולט, נגיש וויזואלי. אנו מאמינים באפקטיביות של הקמפיין שבנינו ובטוחים כי יעורר הדים ויביא לתוצאות המצופות נוכח נתוני הגלישה באינטרנט של מקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות, אשר גולשים באופן קבוע ולאורך זמן באתרים פיננסיים ועסקיים בהם ישולב הקמפיין".
פקטורינג
הפקטורינג הוא צורת מימון עסקית לחברות ולפירמות המאפשרת להן להגדיל את הצמיחה העסקית בהתאמה אישית לצרכיהן המשתנים.
שוק הפקטורינג מוערך כיום בכ-7 מיליארד שקלים, ומומחים צופים כי עד לסוף השנה יגדל בעוד כמיליארד שקלים בעקבות כניסת גופים ממסדיים למשחק. הבנקים וחברות הביטוח, המחפשים באופן תמידי רווחים פיננסיים, השכילו להבין את הפוטנציאל הרב הגלום בשוק זה ובקרוב ימצאו עצמם שחקנים פעילים בשוק.
כניסת גופים ממסדיים לשוק הפקטורינג תגדיל באופן משמעותי את פעילות המימון החוץ-בנקאית, תחזק את השחקנים הפעילים בשוק ותגרום ליותר ויותר חברות להכיר כלי מימוני זה ולהשתמש בו בהתאם לצרכיהן. גם חברות האשראי והביטוח בוחנות חדשות לבקרים אפשרות לרכוש חברות פקטורינג קיימות (כפי שעשתה ישראכרט לאחרונה לגביה פורסם שהינה רוכשת את השליטה בחברת גלובל פקטורינג) או להקים תת-חברות לתחום זה.