השבוע, יעלה הקמפיין של המכונית המשפחתית "ניסאן טידה", שנערך באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, תחת הכותרת: "היפנית המשפחתית האוטומטית, הכי חסכונית בדלק".
הקמפיין יכלול: סרטון טלוויזיה - המציג איל נפט מנסיכויות המפרץ, המוציא את כל כעסו על ה"ניסאן טידה", שהורסת לו את הפרנסה, שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי, מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן אומר: "הטידה חסכונית ומרווחת ביותר, מכל מתחרותיה היפניות בקבוצת האוטומטיות 1,600 סמ"ק".
לדבריו: "הקונספט העומד מאחורי מסע הפרסום הינו - החיסכון בדלק, צריכת הדלק הממוצעת בניסאן טידה עומדת על 13.5 ק"מ לליטר - חסכונית יותר ממתחרות יפניות אוטומטיות אחרות, כמו: מאזדה 3, מיצובישי לנסר וסוזוקי SX4. לפי נתונים שפורסמו על-ידי פורום נוהגים הייטק וכן על-ידי היבואנים עצמם, הטידה חסכונית בלמעלה מ-10% מחלק מהמותגים בקבוצה, דבר החוסך כסף רב הן ללקוחות פרטיים והן לחברות המשלמות עבור הדלק של העובדים".