X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אספרסו בר
▪  ▪  ▪
אספרסו בר דיזנגוף [צילום: יח"צ]

רשת "אספרסו בר" ממשיכה לחדש ולהתחדש. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה תוך בידול, משיקה רשת בתי הקפה קונספט תפעולי חדש: "אספרסו בר ביסטרו". ה"אספרסו בר ביסטרו" הוא למעשה שילוב של בית קפה איטלקי, בראסרי וביסטרו צרפתיים ומטבח מקומי, המגיש, נוסף על הקפה, הכריכים, הסלטים והקינוחים של "אספרסו בר", גם מנות חמות פשוטות וקלאסיות, קבועות ומתחלפות, המתבססות על חומרי גלם מקומיים, ולצידן תפריט יין ואלכוהול עשיר.
התפריט ה"החם" כולל היצע מגוון של פסטות, מנות עוף, בשר ודגים, ובכלל זה מנות ספיישל יומיות - בתמחור הוגן. התפריט מוגש בכל שעות היום, שבעה ימים בשבוע, ומתחלף בהתאם לעונה ולחומרי הגלם שניתן להשיג בשווקים.
הקונספט החדש נועד לתת מענה רשתי לצורך הגדל והולך במסעדות לא מחייבות של "קז'ואל דיינינג" - אכילה מחוץ לבית בכל שעות היממה כחלק מהשגרה. ה"ביסטרו" מאפשר ללקוחות הרשת ליהנות - בנוסף לארוחות הצהריים - גם מארוחת ערב טובה המוכנה בו-במקום באווירה הנינוחה והנון-שלאנטית של בית הקפה ובמחיר הוגן, ללא כל הגינונים המאפיינים בילוי במסעדה. ניתן ליהנות מתפריט ה"ביסטרו" לכל אורך שעות הפעילות של הסניף.
נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של "אספרסו בר": "'אספרסו בר ביסטרו' מקדם את החזון שלנו להיות רשת בתי הקפה המובילה בארץ בחדשנות ובאיכות ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהיומיום של יותר ויותר אנשים. קונספט ה'ביסטרו' מאפשר לנו להמשיך לגדול כרשת בתי קפה בוטיקית אירופאית בתפיסתה, המשלבת סטנדרטים רשתיים עם מאפיינים לוקאליים: כל סניף מחויב לפעול לפי הספר של 'אספרסו בר', אך נהנה גם מהאפשרות לתת מענה לצרכים ייחודיים ולתפקד כבית הקפה והביסטרו השכונתי של קהל לקוחותיו".
ה"אספרסו בר ביסטרו" מיושם במלואו בסניפים החדשים של הרשת - בקניון קריית אונו וברחוב בן-גוריון בהרצליה, במרכז העיר המתחדש, ובסניף שנפתח בימים אלה ממש - במרכז "מנדרין שופ" בתל אביב. כל סניפי הרשת העתידיים יפעלו במתכונת החדשה. הסניפים הקיימים יוסבו ל"ביסטרו" ככל שתנאי השטח מאפשרים זאת.
יישום הקונספט כרוך בשכירת מקומות גדולים יותר, בהקצאת שטח גדול יחסית למטבח, בהגדלת ההשקעה בתשתיות ובציוד, כמו בניית "פס חם" ורכישת ציוד כמו כיריים, תנורים, צ'יפסרים וכו', בהארכת שעות הפעילות ככל שניתן (חוקית ומיקומית) ובהשקעה בהכשרה מקצועית של צוות העובדים. נורית רוה מעריכה כי עלות ההקמה של "ביסטרו" עומדת על כ-500 אלף, גדולה בכ-30 אחוז מעלות הקמתו של סניף "אספרסו בר" קלאסי, וכי גם התפעול השוטף כרוך בהוצאות גדולות יותר. רוה: "הגידול בעלויות התפעול מושפע בעיקר מהצורך להגדיל את מצבת העובדים. לתפעול של כל ביסטרו דרוש צוות של שף ועוד שניים-שלושה טבחים ועוזרי טבח. כיום אנחנו נמצאים במסע אינטנסיבי לאיתור טבחים מוכשרים עם תודעת שירות מפותחת, שיוכלו להשתלב בצוות הידידותי של 'אספרסו בר'".
קונספט ה"אספרסו בר ביסטרו" ממשיך את מדיניותה של "אספרסו בר" לחזק את בידולה בענף בתי הקפה בישראל כרשת המתמקצעת בתחום הקולינרי. במסגרת מדיניות זו נקטה הרשת בשנה החולפת שני מהלכים אסטרטגיים משמעותיים: השקת "אספרסו בר בייקרי" - קו מאפים, עוגות, עוגיות, קישים וקינוחים בלעדי בייצור עצמי, ומינוי שף רשתי.
אודות אספרסו בר
רשת "אספרסו בר", חלוצת האספרסו-ברים בישראל, עם ותק של 16 שנה, מונה תשע נקודות: בתל אביב - סניפים בשדרות רוטשילד פינת רחוב הרצל, ברחוב יהודה המכבי, בקניון רמת אביב, ברחוב דיזנגוף וכן קיוסק בשדרות רוטשילד; בהרצליה - סניפים בקניון שבעת הכוכבים וברחוב בן-גוריון (חדש, במתכונות ביסטרו) במרכז העיר המתחדש; ובקריית אונו - סניף (חדש, במתכונת ביסטרו) ברחבה החיצונית של הקניון החדש ודוכן "אספרסו בר אקספרס" במרכזו של הקניון החדש. עד סוף 2009 מתכוונת הרשת לפתוח עוד ארבעה סניפים חדשים ולהגיע לראשונה גם לפריפריה.
"אספרסו בר" מציעה מגוון רחב של משקאות קפה איכותיים המבוססים על תערובת קפה איטלקית private label הנמכרת גם באריזות, espressoBARclassico, ולצידם תפריט אוכל ומשקאות עשיר וחווית בילוי נינוחה ספוגה בניחוח אירופאי. לצד האחידות הרשתית כל סניף זוכה לאיפיון ייחודי, הן בעיצוב והן בתפריט ספיישלים.
מחזור המכירות השנתי של "אספרסו בר" נאמד בכ-32.5 מיליון שקל. לפי ההערכות, הקונספט החדש יגדיל את מספר המבקרים בכל סניף וכן את ממוצע ההכנסה מסועד. מחזור ההכנסות של כל סניף הפועל במתכונת החדשה צפוי לגדול בשיעור של עד 50 אחוז ויעמוד על כ-700 אלף שקל לחודש בממוצע.

תאריך:  23/07/2008   |   עודכן:  23/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il