תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכ-5 מיליון שקלים.
רשת BODY SHOP, הרשת המובילה בתחום הטיפוח ופינוק הגוף, הוציאה לאחרונה למכרז את תקציב הפרסום שלה. משרד הפרסום הקודם של הרשת היה גולן נהרדעא. לאחר בחינה של משרדי הפרסום נבחר משרד הפרסום Fox & Friends מקבוצת פוגל אוגילבי, כאשר תקציב הפרסום של BODY SHOP ב-2007 היה כ-100 אלף דולר בלבד אולם בכוונת הרשת להגדילו ל-5 מיליון שקל ב-2008. המשרדים אשר התמודדו במכרז: מקאן בוטיק, ירקוני בר-נתן, פרומדיה, פוקס אנד פרנד'ס, ערמוני, לין&לין.
דני בר-און מנכ"ל BODY SHOP: "שיקולים רבים הניחו אותנו בבחירת משרד הפרסום. אך אין ספק שהאסטרטגיה בשילוב של הקריאטיב היו נכס צאן בבחירת המשרד. להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל 'משרד קטן עם אנשים גדולים'.
משרד שיתן לנו את כל תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול".
הגידול המתוכנן בתקציב הפרסום נובע ממהלך המיתוג מחדש של הרשת, שהתחיל כבר לפני כשנתיים וממשיך בימים אלה, הכולל פיתוח מוצרים חדשים, נראות חדשה לחלק מהחנויות ופתיחת חנויות חדשות.
בכוונת הרשת לפתוח כ-8 חנויות חדשות עד סוף 2008. רשת BODY SHOP מונה 36 חנויות בפריסה ארצית, הממוקמות בין היתר בקניון שבעת הכוכבים, קניון איילון, הקריון, גרנד קניון, דיזנגוף סנטר, קניון בת ים וקניון מלכת שבא באילת.