מטרנה חברת המזון לתינוקות המובילה בישראל משיקה רשת חברתית לתינוקות בהשקעה של מיליון שקלים.
חברת מטרנה משיקה בימים אלה יוזמה חדשנית וראשונה בישראל,
MYBABYFACE רשת חברתית אינטרנטית המותאמת במיוחד לתינוקות והורים.
MYBABYFACE הוא כלי ידידותי המאפשר להורים לפתוח 'עולם' עבור תינוקם, אשר בו ניתן לעדכן את חוויותיו ותמונותיו, באופן שוטף ופשוט. האתר בונה עבור התינוק 'אלבום התפתחות' אשר בו מרוכזים ומסודרים כל הזיכרונות, החוויות והתמונות של התינוק, לאורך שלבי התפתחותו. האתר מאפשר להורים לשתף את מעגל הסובבים אותם - משפחה, חברים ועוד, בחוויות ההתפתחות של תינוקם, לאורך זמן ולעדכן אותם בכל חוויה חדשה בחיי התינוק.
כמו-כן, ניתן לחפש 'חברים בחיתולים' דרך האתר – חברות ילדות שילדו לאחרונה, חברים למשחק אחר-הצהריים בגינה או שותפים לחוג – על-פי חיפוש פשוט בקרב הרשומים באתר. ניתן אף לתקשר עם חברים באמצעות שליחת הודעות דרך האתר. האתר מלווה את ההורים לאורך שלבי התפתחותו של תינוקם ומספק להם תכנים וייעוץ על-פי בקשתם.
MYBABYFACE מצטרפת במהלך זה לרשתות חברתיות שמתמחות בקהל ממוקד וספציפי כדוגמת רשתות המתמקדות באנשים בעלי מקצוע מסוים או במנהלים בכירים, או רשתות הפונות לנשים, וכדומה. מחקרים אחרונים מראים כי לפחות שליש מגולשי האינטרנט פעילים ברשת חברתית אחת או יותר ושתדירות השימוש עולה ככל שהרשת רלוונטית יותר לחיי הגולש.
ההשקה של האתר MYBABYFACE תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT וחברת האינטראקטיב JWT interactive אשר יכלול: קמפיין אינטרנט, מודעות בעיתונים וכן פעילות BTL ענפה. קניית המדיה באמצעות טופ מדיה.
גלי ניר סמנכ"ל שיווק מטרנה- "המהלך שמטרנה מובילה הוא פריצת דרך, בדיאלוג שמטרנה מקיימת עם לקוחותיה – הקמת האתר מבוססת על הצורך של הורים לתעד ולשתף את הסובבים אותם ברגעי הקסם והחוויות שלאורך תהליך ההתפתחות של תינוקם. האתר הינו ידידותי, קל להפעלה ומותאם במיוחד להורים הקצרים בזמן. האתר מלווה את ההורים לאורך שלבי התפתחותו של תינוקם ואף מספק להם תכנים וייעוץ על-פי בקשתם".
רקע מטרנה:
חברת מעבדות מטרנה נוסדה ב-1981, כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. במהלך השנים האחרונות, ביססה חברת מטרנה את מעמדה כחברה המובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות.
בשנה האחרונה מטרנה היא המותג הנמכר ביותר בישראל עם נתח שוק של כ-62% בתחום תחליפי חלב אם ונתח שוק של כ-73% בתחום הדייסות. נתון המעיד על אמון הציבור בחברה ובאיכות מוצריה.