X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
סדרת הממרחים החדשה [צילום: יח"צ]

חברת יוניליוור ישראל מציגה לראשונה בעולם, סדרת ממרחים חדשה לסנדביצ'ים בפיתוח מקומי תחת מותג המיונזים הבינלאומי הלמנ'ס. השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות רחב היקף בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל.
הסדרה החדשה, המושקת לראשונה בעולם תחת המותג, כוללת חמישה ממרחים בטעמים ייחודיים אשר פותחו בארץ. המוצרים מוצעים בבקבוקים לחיצים העומדים על הראש בטעמים צ'ילי מעודן, חלפניו חריף, שום ושמן זית, בזיליקום ולימון וירקות כבושים.
הקמפיין, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, יעלה תחת הסיסמא "סנדביץ' כזה עוד לא טעמת!". סרט הקמפיין מעורר התיאבון, ברוח התפיסה הכללית של המותג תחת הקונספט - "זה הזמן למשהו אמיתי!" יציג את הטעמים המלהיבים אשר ישדרגו כל סנדביץ'.
דבי מזוז מנהלת קטגוריית מיונז ורטבים ביוניליוור ישראל: "בהמשך למהלך רחב ההיקף לתמיכה במותג הלמנ'ס וחיזוק מעמדו בעולם המיונז, זיהינו צורך צרכני בממרחי סנדביצ'ים. לשמחתנו, קיבלנו מהחברה העולמית אישור להשיק בארץ סדרת ממרחים תחת המותג, ואנו גאים להיות הראשונים להשקתה. אנו בטוחים כי בהתאם להצלחה לה זוכה המותג בחודשים האחרונים, תזכה גם הסדרה החדשה להצלחה ותהפוך למרכיב בלתי נפרד מכל כריך".
קמפיין הלמנ'ס, יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובערוץ הרוסי, ויימשך כשלשה שבועות. בנוסף כולל הקמפיין שילוט חוצות רחב היקף.
אודות מותג הלמנ'ס
הלמנ'ס הינו אחד ממותגי המיונז של חברת יוניליוור המובילה את קטגוריית המיונז בעולם. בארה"ב נמכר המותג כבר למעלה מ-100 שנה.
בשנת 1905 מהגר גרמני בשם ריצ'רד הלמנ'ס החל למכור מיונז על-פי מתכון של אשתו, במעדנייה שפתח בעיר ניו-יורק. מהר מאוד, בשנת 1912, הוצע המוצר בצנצנות זכוכית עם הסרט הכחול המזוהה עם המוצר. היום מציע המותג ברחבי העולם מגוון מוצרים הכולל מיונז, קטשופ, חרדל, רטבים לסלט ורטבים שולחניים. המוצרים כולם עשויים מחומרים פשוטים ונוחים לשימוש ומשדרגים את הטעם של כל ארוחה - מארוחה ביתית ועד פיקניק בחיק הטבע.
אודות יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, בדין, וזלין, פינוק ועוד.

תאריך:  18/08/2008   |   עודכן:  18/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il