רשת "LOIRE" הבינלאומית, מתמחה במוצרי טיפוח וטיפול לגוף, מרחיבה את פעילותה ומשיקה סדרת בשמים לגבר ולאישה תחת המותג VANILLA COLLECTION בהשקעה כוללת של 200 אלף שקלים.
פיתוח סדרת הבשמים החדשה של LOIRE נמשך למעלה משנה והתבססה על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק מוצרי הבישום בארץ ובעולם.
סדרת המוצרים החדשה ממותגת תחת השם VANILLA COLLECTION ומתווספת למגוון מוצרי הטיפוח והטיפול של החברה. הסדרה תוצג בקטלוג מפואר שמופק בימים אלו ויצא לחנויות הקונספט, בעיתונות ובדיוור ישיר.
הסדרה כוללת בשמים בניחוחות: וניל טרופי, וניל ענבים, וניל קוקוס, וניל טהור, פריחת וניל, ווניל אקזוטי.
- מחירים: בושם - 199 שקלים ל-100 מ"ל, EAU DE TOILETTE.
לדברי מאיר סוויסא, מבעלי רשת "LOIRE": "הרחבת פעילות החברה וכניסתנו לתחום הבישום נעשית כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלנו. אנו צופים להגדיל את מכירות החברה ולכבוש נתח שוק בשוק הבישום הנאמד כיום בכ-200 מיליון שקלים בשנה".
רשת 'LOIRE'
הוקמה בשנת 2006 על-ידי זאב קפולסקי ומאיר סוויסא, מתמחה במוצרי טיפוח, טיפול ואווירה שלא נוסו על בעלי חיים ומעוצבים בקו עדין ונקי, עליהם מוטבע לוגו החברה בצורת עלה. הרשת מונה כיום כ-8 חנויות קונספט הפרוסות ברחבי הארץ ו-3 סניפים הממוקמים ברחבי העולם: שוודיה ויוון. בקרוב ייפתח סניף בניו יורק.