X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EcoGreen
▪  ▪  ▪

EcoGreen - דרך ירוקה בע"מ, מובילת המהפכה האקולוגית בישראל, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת דר' ברונר - מותג הסבונים הטבעיים - האורגניים המוביל בעולם. המותג דר' ברונר מצטרף למותגי ECOVER ו-Nature's Path, המשווקים על-ידי חברת אקוגרין.
דר' ברונר הינו מותג הסבון האורגני המוביל, הייחודי והראשון מסוגו בעולם ומעתה גם בישראל. הסבונים של דר' ברונר הם שם נרדף לאיכות של "העולם הישן" בשילוב פשטות שורשיה במסורת ייצור משפחתית בת 150 שנה. הסבונים משלבים בין חומרי גלם איכותיים אורגנים ו-100% טבעיים בלבד, ונמכרים במיכלים מיוחדים העשויים פלסטיק ממוחזר.
החברה אינה מסתפקת באיכות חסרת התקדים של מוצריה - אלא משלבת אותם בעקרונות ALL ONE OR NON - כולנו שווים המחויבים לדאוג איש לרעהו ויחדיו לדאוג לכדור הארץ, ובכך שאין להפריד בין עסקים לערכים, לכן משלבת דר' ברונר בעסקיה גם אג'נדה אתית פורצת דרך המהווה מודל והשראה לחברות נוספות בתחום.
FAIR TRADE - תקן "סחר הוגן" המיושם על כל מוצרי החברה, מוודא שבשום שלב בשרשרת ההספקה לא יתרחש ניצול של עובדים ושתנאי העסקתם יהיו הוגנים ומכבדים. הסטת הרכש של דר' ברונר למסגרת "סחר הוגן" מהווה שינוי עצום לחייהם של אלפי חקלאים ועובדים במדינות "העולם השלישי" ברחבי העולם. בנוסף, החברה גם לוקחת חלק בתביעה משפטית נגד כ-20 יצרנים וגופי הסמכה, שמעוררת הדים בקנה מידה עולמי, ולראשונה מעלה על נס את השאלה: "מה יכול להיקרא טבעי ואורגני בתחום ה- non food?".
מטרת המהלך היא הסדרת תקן מחייב, בדומה לתקנים קיימים שכבר הסדירו את תחום המזון האורגני, בתעשיית הקוסמטיקה והטואלטיקה האורגנית, תחום שכיום הוא עדיין פרוץ לגמרי ולכן מאפשר הטעיית צרכנים על-ידי יצרנים ביניהם גם חברות מובילות וידועות בעולם ומניעה של Green Wash והטעיית צרכנים על-ידי יצרנים שרוכבים על "הגל הירוק", תוך פגיעה בצרכנים תמימים ובמתחרים הגונים, כשהן מכנות את מוצריהן כטבעיים ואורגניים אך בפועל משלבות בהם כימיקלים ותוצרים של התעשיה הפטרוכימית (תוצרי נפט) וחומרי גלם שלצורך גידולם השתמשו בזבלים כימיים וחומרי הדברה.
סדרת הסבונים של דר' ברונר "סבון אמיתי" כוללת סבונים נוזליים וסבונים מוצקים העשויים משילוב ייחודי של שמנים אורגניים (זית כתית-מעולה, דקל, קוקוס, חוחובה והמפ) ושמנים אורגניים "אתריים", המבוססים על תרכובות טבעיות פשוטות יחד עם איכות ומומחיות משפחתית בת 150 שנה.
מכיוון שהשמירה על כדור הארץ והנושא האקולוגי הינם מאבני היסוד עליהם מושתת מותג דר' ברונר, אריזות הסבונים עשויות במלואן מפלסטיק ממוחזר.
סבוני דר' ברונר אושרו כסבונים אורגניים על-פי תקני NOP ו- USDA של משרד החקלאות של ארה"ב המהווים את התקן המחייב למוצרי מזון אורגני. כמו כן, מאושרים סבוני דר' ברונר כ"סחר הוגן" על-ידי תוכנית הרישוי "הוגן לחיים" של המכון השוויצרי לאקולוגיית השוק (IMO).
סבוני דר' ברונר יופצו בבתי ורשתות הטבע ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. בכוונת המשווק, חברת אקוגרין דרך ירוקה בע"מ, להשקיע במהלך השנה הקרובה כ-600,000 שקלים בפעילות ההחדרה, השיווק וההפצה של מותג דר' ברונר.
EcoGreen
חברת EcoGreen - דרך ירוקה, נוסדה בשנת 2002, במטרה לבסס ולהעלות את מודעות הציבור לדרך האקולוגית ולשימוש במוצרים אורגניים ויתרונותיהם עבור החברה והסביבה. כחלק מתפיסה זו מתחייבת החברה לחלק חלק מרווחיה בין כלל עובדיה ו-10% מרווחיה למען הסביבה והקהילה.
המותגים המובילים אותם משווקת חברת EcoGreen הם: מוצרי הניקיון האקולוגיים של חברת ECOVER, החלוצה והמובילה העולמית בתחום מוצרי הניקיון האקולוגיים לבית, לכלי אוכל ולכביסה וחברת Nature's Path היצרנית הגדולה והמובילה בעולם בקטגוריית לדגני הבוקר האורגניים. כל המוצרים המשווקים על-ידי חברת EcoGreen עומדים בבדיקות ובתקנים המחמירים ביותר ומפוקחים על-ידי גופים המוכרים בינלאומית.

תאריך:  08/09/2008   |   עודכן:  08/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il