X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ארטרא
▪  ▪  ▪
"מציאות מעוותת" מתוך תערוכת הצילומים [צילום: אתי שריד מורן]

חברת 'ארטרא' המתמחה בארגון כינוסים ושירותי תיירות בארץ ובחו"ל, נבחרה לארגן את הכינוס השלישי לקידום בריאות נפשית של נשים. הכינוס יתקיים באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע בתאריכים 24-25 בספטמבר 2008 בהשתתפות למעלה מ-400 אנשי מקצוע מתחום הרפואה, הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית והאקדמיה. פרטים על הכינוס באתר: www.ortra.com/womhealth
השנה תתארח בכינוס פרופ' ג'ודית וורהול (קנטאקי, ארה"ב), חוקרת בעלת שם עולמי בתחום הערכת טיפול בגישה פמיניסטית, הערכה ופיתוח שירותים לנשים מתבגרות.
חשיבותו של הכינוס עלתה בשבועיים האחרונים, בהם נחשפנו לפרשיות מזעזעות, אשר היו יכולות להימנע, אם הנשים האלו היו מקבלות סיוע נפשי בזמן או הייתה תובנה מקיפה יותר של הסובבים אותן.
בין נושאי הכינוס: התמודדות עם כאב פיזי ומצוקה נפשית בקרב נשים: זיהוי המצוקה הנפשית ודפוסי קבלת טיפול, גורמים מעכבים ומקדמים את מידת הזיהוי של מצוקה נפשית בקרב אוכלוסיית הנשים המטופלות במדינת ישראל על-ידי רופאים ברפואה הראשונית, השלכות רפואיות, חברתיות, פסיכיאטריות, תרבותיות וטיפוליות; נשים ופוריות: הריון ולידה, אמהות וגידול ילדים, קידום ומניעה, טיפול, תמיכה ופיתוח שירותים; רב תרבותיות וחברה במעבר: נשים חרדיות, נשים ודת, נשים דוברות ערבית, נשים עולות; מיניות של נשים- איכות חיים, תפקוד מיני במצבי חולי ושיקום והקשר לקידום בריאות; אלימות נגד נשים והטרדות מיניות- השפעתן על בריאותן הנפשית של נשים; התמודדות עם מחלות כרוניות: סרטן, סכרת, מחלות לב וכדומה.
פרופ' ג'ולי צוויקל, יו"ר הכינוס, מייסדת ומנהלת המרכז לחקר וקידום בריאות האישה באוניברסיטת בן-גוריון, היחידי בארץ, אומרת: "הכינוס מאפשר מפגש בין המטפלים לבין עולם המחקר והאקדמיה. על-מנת למנוע מקרים קשים בעתיד של התעללות בילדים על-ידי הוריהם, אנו רואים כמה חשוב ששני תחומים יידעו אחד את האחר וישלבו זרועות. הכינוס נועד לאמוד את סגנונות הטיפול הטובים ביותר באמצעות ידע נרחב על הגישות הטיפוליות שמבוססות על מחקר אמפירי".
יומו הראשון של הכינוס יוקדש להרצאות מדעיות בדגש על פיתוח מחקר מבוסס אמפירי לטיפול נפשי בנשים, שיועברו בכשישה מושבים במקביל. בשעות הערב ייערך קוקטייל ומופע סטנד-אפ של הבדרנית הדר גלרון. היום השני יתרכז בהוראת מיומנויות תרפויטיות חדשות, ויורכב כולו מסדנאות ומושבי הדרכה עם מיטב המומחים בישראל לבריאות נפשית. הסדנאות יועברו בתשעה מושבים במקביל.
לצד הכינוס, תתקיים במשך שבוע תערוכת צילומים בנושא: "התמודדותן של נשים עם המציאות הישראלית 2008" שתעזור לתאר ולמקד את הבעיות המיוחדות בפניהן ניצבות נשים ישראליות, דרך נקודת מבטן של מספר צלמות נבחרות.
ארטרא: חברה המתמחה בייזום, ארגון וניהול כינוסים בינלאומיים בעולם ובישראל, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכינוסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.

תאריך:  22/09/2008   |   עודכן:  22/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il