X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פורום Nokia
▪  ▪  ▪

ניו יורק, ארה"ב - פורום Nokia גאה להכריז על תחרות Calling All Innovators ("קול קורא למחדשים"), תחרות בינלאומית למפתחים ליצירת יישומים ניידים שיתרמו לשיפור החברה.
תחרות Calling All Innovators מאתגרת את המפתחים לחשוב בגדול על ההזדמנות להשפיע על איכות החיים האנושיים בעזרת יישומים ניידים. Nokia תעניק פרסים כספיים ואחרים בשווי של עד 150,000 דולר, בנוסף לסיוע למפתחים הזוכים בהפצת היישומים הניידים שלהם.
דין קיימן, חלוץ הטכנולוגיה שנודע בעיקר בזכות המצאת הסגוויי (Segway PT) ובזכות היותו מייסד ארגון FIRST, (‏For Inspiration and Recognition of Science and Technology), ארגון אשר שם לו למטרה לעניין תלמידי תיכון בכל העולם בלימוד מדעים וטכנולוגיה, נתן את חסותו לתחרות Calling All Innovators.
"זה למעלה מ-15 שנה שאני מתמקד בנסיון לעורר את סקרנותם של ממציאים צעירים ומבטיחים, במיוחד ילדים, על-ידי כך שאני מראה להם שמדע, טכנולוגיה ופתרון בעיות הם מתגמלים וחשובים", אמר קיימן. "כיום, כשהתקנים ניידים נעשים חזקים כמו מחשבים אישיים ונפוצים אף יותר מהם, אתגורם של מפתחי יישומים ניידים ושל ממציאים צעירים לפתח את היישומים הנכונים יכול לקחת את ההתקן שנקרא פשוט טלפון סלולרי, ולהפוך אותו לזרז שיתרום לחברה בדרכים רבות ושונות".
Nokia וקיימן שותפים לאמונה שהטכנולוגיה עשויה להיות המפתח לשינוי חברתי וסביבתי, במיוחד בשווקים מתעוררים, שבהם המאבק על משאבים נדירים מעכב לעתים קרובות את פוטנציאל ההתפתחות האנושית. קיימן, שהיה מעורב באופן פעיל בתוכניות חברתיות בינלאומיות וזכה ב-2006 בפרס הבינלאומי לפעולות הומיניטריות מטעם האו"ם, אמר: "ידוע לנו כי 50 אחוז מהמחלות הידועות ייעלמו, אם לאנשים תהיה גישה למים נקיים". Nokia וקיימן מאתגרים מתחרים המשתתפים בתחרות Calling All Innovators לחשוב על האפשרויות. מה אם התקן נייד יוכל לקבוע אם מים ראויים לשתייה, או יאפשר לתושבי כפרים מרוחקים גישה, ניהול או הפצה של משאבים נדירים כחשמל או מים?
אנו ב-Nokia מאמינים באחריות חברתית, ותומכים במאמציו הנחושים של דין קיימן לעזור לעולם באמצעות השימוש בטכנולוגיה,"אמר טום ליבְּרֶטו, סגן נשיא פורום Nokia, ‏"Calling All Innovators" אינה רק תחרות בנושא ייצור יישומים ניידים שיכולים לעזור לחברה, אלא בפיתוח יישומים ניידים שאכן יעזרו לחברה. שערו בנפשכם שיישום יוכל לעזור לעובדי סיוע לשנע משאבים בזמן אמת לאזורים מוכי אסון - מה רבה תהיה התועלת גם לנזקקים וגם לעובדי הסיוע שבשטח?".
תחרות Calling All Innovators מאתגרת מפתחי יישומים ניידים בכל העולם ליצור יישומים שיגבירו את השימוש בהתקנים ניידים בתרחישים עולמיים אמיתיים, באחת משלוש הקטגוריות הבאות:
  • אתגר אקולוגי (ECO-Challenge): נצל את יכולתך להשפיע בכך שתירשם לתחרות עם יישום שיצמצם למינימום את הנזק הסביבתי העולמי של הניידות ויפתח דרכים לפתרונות ניידים שיסייעו ללקוחות לבחור בחירות ברות-קיום, כמו צמצום צריכת האנרגיה או טביעת הזיהום הפחמנית שלהם.
  • שווקים מתעוררים: הקטגוריה הזו פותחת בפני מפתחים הזדמנויות חדשות לדמיין את האפשרויות הטמונות ביישומים ובשירותים חלוצי דרך שמשפיעים על חיי היומיום של מיליוני אנשים בארצות מתפתחות. הפתרונות יכולים להיות בתחום החינוך, גישה לנתוני בריאות, בידור חינוכי, חקלאות כפרית או כל יישום אחר שישפר את איכות החיים בשווקים מתעוררים.
  • במה לטכנולוגיה: זוהי הזדמנות ליצור ולהציג יישומים משכנעים שמתבססים על ניסיון, בעזרת כל טכנולוגיה שעושה שימוש בהתקני Series 40 או S60, כגון Flash Lite,‏ Java, ‏Python או קוד פתוח. מיישומים ייעודיים ועד ליישומים מבוססי קהילה, חשיפתם של מפתחים אלה תעזור להרחיב את דעתם של הצרכנים לגבי יכולותיהם של יישומים.
הזוכים במקום הראשון בכל אחת מהקטגוריות יזכו ב-25,000 דולר, בנסיעה לכנס Mobile World העולמי בברצלונה ב-2009, ובהפצה חינם של היישום שלהם באמצעות מגוון ערוצי Nokia. הזוכים במקום השני בכל קטגוריה יזכו ב-10,000 דולר והזוכים במקום השלישי יזכו ב-5,000 דולר.
התחרות תיפתח בששה-עשר בספטמבר, 2008, ועל כל הבקשות להתקבל עד חמישה-עשר בדצמבר, 2008. בחירת העולים לגמר תתבצע ותפורסם בינואר 2009.
מידע נוסף על תחרות Calling All Innovators‏ של פורום Nokia, כולל הנחיות ודרישות להרשמה ותקנון מלא של התחרות, נמצא באתר האינטרנט www.callingallinnovators.com.
אודות FIRST
הממציא המומחה דין קיימן ייסד את ארגון FIRST (ראשי תיבות של For Inspiration and Recognition of Science and Technology) בשנת 1989, במטרה לעורר באנשים צעירים הערכה למדע ולטכנולוגיה. ארגון FIRST, מבסיסו במנצ'סטר שבניו המפשייר (ארה"ב), מתכנן תוכניות חדשניות ונגישות לבניית ביטחון עצמי, ידע וכישורי חיים ובמקביל מעודד צעירים לפתח הזדמנויות במדע, בטכנולוגיה ובהנדסה. בתמיכתן של רבות מהחברות הידועות ביותר בעולם, מארח המלכ"ר את תחרות FIRST לרובוטיקה ואת אתגר הטכנולוגיה FIRST לתלמידי תיכון, את ליגת FIRST בלגו (LEGO) לילדים בגילאי 14-9, ואת ליגת FIRST ג'וניור בלגו לילדים בגילאי 9-6. כדי ללמוד עוד על FIRST, בקרו באתר www.usfirst.org.
אודות פורום Nokia
תוכנית הפיתוח העולמית של Nokia, פורום Nokia, מחברת אנשי פיתוח לכלים, למידע טכני, לשירותי תמיכה ולערוצי הפצה, כדי שיוכלו לבנות ולשווק יישומים בכל העולם. ממשרדיו בארה"ב, באירופה, ביפן, בסין ובסינגפור, פורום Nokia מספק לאנשי פיתוח ולספקי שירותים תמיכה בנושאי פיתוח בתחום הטכני והעסקי, על-מנת לסייע להם לממש בהצלחה את מטרותיהם ולהשיק יישומים ושירותים שיביאו תועלת הן לצרכנים פרטיים והן לארגונים. מידע נוסף זמין בכתובת www.forum.nokia.com.

תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל דקל
- הודעה מטעם רשת אפריל
שלמה בשן
- הודעה מטעם מוזיאון גוש קטיף בירושלים
יפעת דסאו
- הודעה מטעם חברת כאמל-גורי
אמיר גלעד
- הודעה מטעם חברת ארטרא
אליוט אוקון
- הודעה מטעם חברת 3Com
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il