X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Dell ישראל
▪  ▪  ▪

חברת Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לקידום השקת סדרת המחשבים הניידים החדשה Latitude E ואת דגמי סדרת ווסטרו ולקידום שרתים חדשים מסדרת PowerEdge המיועדים למגזר העסקי.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה בשבועות הקרובים באמצעות מודעות ואינסרט בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-160,000 דולר.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה להשקיע ולפתח את המגזר העסקי עם השקתה של סדרת ניידי E החדשה, שתוביל את עולם העסקים. סדרה זו, הכוללת מספר סוגים של דגמים, כולל מגוון תכונות חדשות דוגמת חיי סוללה של עד 19 שעות, תאורת מקלדת המותאמת לתאורת סביבת העבודה, צבעוניות המארז ועוד. מחשבי הווסטרו, אותם אנו מקדמים מיועדים לצרכיו של מגזר ה-SMB (עסקים בינוניים וקטנים). זאת על-פי אסטרטגיית השיווק העולמית של חברת Dell במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים".

תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il