X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Go-Million
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל מושק גוף חדש וייחודי המשלב מרכז להכשרת יזמים בהובלת בכירי המשק הישראלי, אינקובאטור מעשי לפיתוח עסקים ו-network רחב של משקיעים ונותני שירותים למיזמים: Go-Million.
השיטה המבוססת על פיתוח ישראלי, של היזמית סמדר לנדאו, מציגה שיטת לימודים שונה ליזמות בישראל. מסלול הלימודים בנוי על שיטה חדשנית המלווה את הסטודנט עד לשלב המוגמר של המיזם אותו הוא מקיים בתמיכה של מנטור, שנבחר בקפידה והינו ממובילי המשק הישראלי.
Go-Million הינה שיטה חדשנית המשלבת מסלול מעמיק ופרקטי להכשרת יזמים, אינקובאטור מתקדם לפיתוח קבוצתי של מיזמים. בית הספר ליזמות, מוקם בימים הקרובים והמסלול הראשון עתיד להפתח ב-17.11.08.
שיטת Go-Million החדשנית פותחת את דלתות עולם היזמות העסקית בפני כל מי שרוצה ומאמין בעצמו - כולל מי שלא יכול להרשות לעצמו לעזוב את עבודתו הקבועה, שאין לו הון משלו, שאין לו שום ידע קודם בתחום ואפילו לא רעיון למיזם. כל מה שצריך זה רצון לחולל פריצת דרך כלכלית משמעותית בחיים, אמונה עצמית, להט וראש פתוח. השאר כבר יבוא במסגרת המסלול המיוחד הזה.
מדובר במסלול שאורכו שנת לימודים אקדמית אחת, ותחילתו בשלושה חודשי הכשרה בסיסית עם שורה ארוכה של מרצים בכירים מקשת רחבה של תחומים - כולם בעלי ניסיון עשיר ומוכח בשטח.
לאחר מכן מחולקים התלמידים לקבוצות המונות ארבעה "פרחי יזמות" כשבראש כל קבוצה עומד מנטור - אחד מתוך נבחרת של אנשי עסקים בכירים ומנוסים שמאחוריהם רשימה מכובדת של הצלחות והישגים אישיים ושעברו בהצלחה את תהליך המיון המאוד-לא-פשוט של שיטת Go-Million. מטרת הקבוצה לשלב למידה אישית בפורום קטן ואיכותי עם שיתוף פעולה סינרגטי ושילוב יכולותיהם של כל החברים יחד למינוף מיזמים עסקיים.
בהמשך המסלול פועל הצוות, בהובלתו של המנטור המשמש כמדריך-מנהל-מנהיג, לפיתוחם של 3-1 מיזמים עסקיים אמיתיים (שיעמדו בקריטריונים של מומחי השיטה לקביעת ייתכנות ופוטנציאל עסקי) כשהם נהנים ממעטפת מקצועית רחבה של נותני שירותים איכותיים (רואה חשבון, עורך דין, ייעוץ תקשורתי ושיווקי, רישום פטנטים וכדומה) ומניצול ה-network של Go-Million ושל המנטור עצמו לצורך גיוס השקעה ומינוף המיזם.
בכל מיזם שהופך לעסק אמיתי - מתחלקת הבעלות כך: 40% לחברי הקבוצה (10% לכל חבר), 15% למנטור, 5% לעובדיו העתידיים של העסק החדש ו-40% לחברת האחזקות Go-Million Capital. במילים אחרות, זהו "win-win situation" לכל המעורבים בתהליך.
סמדר לנדאו מייסדת, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל: "תארו לעצמכם עולם שבו היינו מקבלים בטבעיות את קריסתם של 90% מהגשרים, את כישלונם של 90% מהטיפולים הרפואיים וכו'... משום מה אנחנו מקבלים בטבעיות את כישלונם של 90% מהמיזמים העסקיים - זה המצב כיום! ובכן, אנחנו מאמינים שזה מצב לא הגיוני, ושהשילוב של אמונה עצמית, רצון לחולל שינוי בחיים, ברק בעיניים ותעוזה לצד ידע, אנשי מקצוע מובילים ומתודולוגיה משוכללת, מעמיקה ופרקטית יכולים לשנות את התמונה ולתת לכל אחד את הכלים לחלום, ליזום ולהגשים. זו המטרה שלנו".
הסילבוס עצמו הוא המקיף והמעמיק ביותר הקיים כיום בתחום הוראת היזמות, והוא נוגע בכל ההיבטים של התהליך היזמי - פרקטיים ותיאורטיים כאחד, פסיכולוגיים ועסקיים כאחד - ומשלב פעילויות קבוצתיות ואישיות, משימות התנסות, פעילות שטח ועוד. מדובר במסלול חווייתי, מעשיר ומרתק שפותח על בסיס ניסיון מצטבר וידע רב-תחומי של מומחים רבים מכל קצוות עולם העסקים. בסופו יוצאים התלמידים כשבידם מקצוע חדש לכל דבר: "יזם עסקי", ובידיהם כל הכלים הדרושים לצורך המשך עשייה עצמאית כיזם. זאת בנוסף ל-10% בכל מיזם שיצא לפועל במסגרת הקבוצה.
האנשים העיקריים המובילים את השיטה: סמדר לנדאו - יוזמת, יו"ר הדירקטוריון ו-CEO, אורית רענן - מנכ"ל המרכז ליזמות, ד"ר מיכאל אפשטיין - מנהל אקדמי, Deloitte בריטמן אלמגור זהר - משרד רואי חשבון מהמובילים בעולם, אילן ברנפלד - מנכ"ל שותף Deloitte בריטמן אלמגור זהר, עו"ד עופר פירט - חבר דירקטוריון אשר משרדו פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני משמש כמשרד עורכי דין לסטודנטים ונותן את היקף השירותים המלא הנדרש ליזמים. אריה סקופ - שהקים את הנציגות הישראלית של מייקרוסופט ושימש בה כמנכ"ל עד לפני שנה, אלי איילון - משמש כיו"ר קבוצת DSP, לוטם, מכון אדם-מילא ובנק הפועלים.
בנוסף לגופים הגדולים המתוארים כאן, Go-Million וכל המיזמים המוקמים במסגרתה נהנים ממעטפת מקצועית איכותית ומייעוץ שוטף של נותני שירותים מובילים בכל התחומים: משפטים ורישום פטנטים, ראיית חשבון, אסטרטגיה תדמיתית ועסקית, תקשורת וכתיבה שיווקית, ועוד. מדובר ברשימה ארוכה אשר ממשיכה לגדול והתעדכן כל הזמן.
בימים אלה מסתיימת ההרשמה למחזור הלימודים הראשון במסלול היזמות של שיטת Go-Million, ותהליך גיוס ומיון המנטורים נמצא בעיצומו. פרטים והרשמה באתר: www.go-million.com.

תאריך:  27/10/2008   |   עודכן:  27/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il