X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אפקון תעשיות
▪  ▪  ▪

חברת אפקון תעשיות, שבשליטת שלמה שמלצר, הודיעה על השלמת עסקת רכישת תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל מידי חברת טיב טעם הולדינגס וחברת מן קפיטל.
אפקון תעשיות רכשה את מלוא השליטה בתדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל והיקף העסקה עומד על 50 מיליון שקלים, 45 מיליון לחברת טיב טעם הולדינגס וחמישה מיליון שקלים לחברת מן קפיטל שמוכרת אף היא את אחזקותיה בחברה.
יצחק קנטי, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בתדיראן טלקום מונה למנכ"ל החברה. קנטי עובד בחברה שנים רבות. בעברו הקים וניהל את מערך השיווק וההפצה של מרכזות תדיראן בארץ אשר כלל גם את מערך השירות של החברה במשך כ-10 שנים. בין היתר ניהל גם את השיווק הבינלאומי של חטיבת המערכות העיסקיות בתדיראן תקשורת.
כיו"ר דירקטוריון חיצוני התמנה דני רוזן, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת. רוזן הקים את חברת בזק בינלאומי וכיהן כמנכ"ל הראשון לפני כן כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בתדיראן תקשורת וכסמנכ"ל הנדסה של בזק. כיום דני רוזן משמש יו"ר וחבר במועצות מנהלים במספר חברות טכנולוגיות וכיו"ר הועדה המרכזית לתקני טכנולוגיות המידע והתקשורת במכון התקנים.
אבי וינטר, מנכ"ל אפקון תעשיות ושלמה שמלצר יו"ר ובעל השליטה בקבוצה מסרו כי רכישת תדיראן תצעיד את החברה קדימה ותגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה משירותים. הרכישה תאפשר לחברת אפקון להציע קשת רחבה יותר של מוצרים ושירותים לטובת לקוחותיה, "המצב הכלכלי הנוכחי מחייב ניהול השקעות בתבונה תוך שמירה על יציבות ויכולת עסקית, רכישת תדיראן טלקום שהינה חברה מובילה בענף התקשורת בישראל מעידה על היכולת העסקית של תדיראן טלקום ויציבותה של החברה. הרכישה תאפשר לאפקון להרחיב את פעילותה בתחום המתח הנמוך הכולל כיום את מערכות הביטחון, האש ובקרת המבנה שמבוצעים במסגרת חברת הבת אפקון בקרה. תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל בולטת במיוחד לאור המוניטין שצברה בתחום שירות הלקוחות".
יצחק קנטי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל בירך על השלמת העסקה ואמר כי הוא מייחל לתחילת העבודה המשותפת עם חברת אפקון. "אני מאמין כי איחוד הכוחות יצעיד את תדיראן טלקום קדימה, תדיראן טלקום רואה בעסקת הרכישה, עסקה אסטרטגית שתאפשר לפתח ולקדם את החברה לעידן הבא. תדיראן טלקום תמשיך להשקיע במוצרים ופתרונות תקשורת המותאמים לצרכים המיוחדים של השוק הישראלי, ההשתלבות עם קבוצת אפקון הענפה תפתח לחברה אופקים חדשים לפעילות תוך שמירה על מחויבותה של החברה לשירות איכותי ללקוחותיה כפי שנהגה עד היום", הוסיף קנטי.
תדיראן טלקום סיימה את המחצית הראשונה של 2008 עם הכנסות של 46.6 מיליון שקלים, רווח גולמי של 18.3 מיליון שקלים, ורווח תפעולי של 3.6 מיליון שקלים. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 3.3 מיליון שקלים ו-EBITDA (רווח לפני הוצאות פחת מימון ומיסים) בהיקף של 6.9 מיליון שקלים, שמהווים שיעור של כ-14.8% מסך ההכנסות.
אודות אפקון תעשיות
אפקון תעשיות הינה חברת החזקות בשליטת שלמה שמלצר, העוסקת במספר תחומים באמצעות חברות בנות. פעילותה כוללת ייצור לוחות חשמל, פיקוד ובקרה, קבלנות מערכות חשמל ומיזוג אוויר, מערכות בקרה ותכנה, מערכות גילוי אש וביטחון ופעילות מסחרית של ייצוג חברות, שיווק והפצה של ציוד בתחומי החשמל, בקרה ומכשור.
אודות תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל
תדיראן טלקום שרותי תקשורת בישראל עוסקת במכירה, הפצה, תמיכה ושירות של מערכות תקשורת עסקיות - תקשורת נתונים וטלפוניה - ומוקדי שירות. החברה מציעה מכלול שלם של מוצרים ופתרונות תקשורת, מסורתיים (TDM) ומבוססי IP, המבטיחים מענה פונקציונאלי ייחודי, אמינות וגמישות לכל צרכי ודרישות התקשורת.
פתרונות התקשורת החדשניים והמתקדמים המוצעים משלבים מוצרים שונים המבוססים על טכנולוגיות מגוונות ומתקדמות ומאפשרים מתן מענה תקשורתי מלא, אינטגראלי, גמיש ומקיף למגוון עסקים וארגונים: החל מארגונים/חברות גדולים, לרבות חברות מרובות סניפים הפועלות ממשרדים מפוזרים גיאוגרפית, עסקים קטנים ובינוניים (SMB), משרדים מרוחקים - ומשרדים קטנים.
לאחרונה הפכה החברה לספקית שרותי תקשורת כוללים Wholesale, עם השקתו של שירות חדש וייחודי בישראל: ליסינג תפעולי לתקשורת IP. במסגרתו תספק החברה תשתיות ושרותי גישה לרשת, לצד כל צרכי התקשורת - טלפוניה ונתונים - עבור מגזר ה-SMB בישראל.

תאריך:  28/10/2008   |   עודכן:  28/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם עמותת ישראלס
הדס שפירא
- הודעה מטעם משכנות שאננים
רוני הרש
- הודעה מטעם האקדמית תל אביב יפו
אריאל פלר
- הודעה מטעם המכללה האקדמית אשקלון
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת רהיטי דורון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il