X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת iSkoot
▪  ▪  ▪

iSkoot הוא היישום הראשון ל-VoIp (טלפוניה אינטרנטית) ב-Android Market החדש של גוגל. iSkoot היא חברה ישראלית (בית שמש) מובילה בתחומה המפתחת יישומים לשירותי תקשורת דרך האינטרנט המיועדים לטלפונים ניידים. היום הוכרז כי היישום שלה המיועד ל-Skype הוצא לשיווק באנדרואיד מרקט - השוק המקוון לאפליקציות סלולאריות של גוגל. יישום זה הינו הפיתרון הראשון המוצע באנדרואיד מרקט לתקשורת טלפונית אינטרנטית.
iSkoot לסקייפ הופך את התקשורת הרציפה הכל-כך נחוצה בימינו לזמינה נוחה וזולה, ומאפשר להישאר בקשר בקלות עם כל אנשי הקשר, ידידים אנשי עסקים ובני משפחה, גם לאנשים המתניידים בדרכים, ללא תלות בנקודת אינטרנט קבועה. iSkoot לסקייפ מציע את האפשרות הטובה ביותר להתקשרות איכותית על-ידי ייעול מקסימלי של העברת אותות השידור ברשת הסלולרית. וכך מבטיח ביצועי תקשורת מלאים וזמינים גם ללא גישה ל-WiFi או לתקשורת דור שלישי, ומאפשר איכות מלאה של רשת להעברת קול ונתונים בכל זמן.
"אנו גאים להיות הראשונים המציגים אפליקצייה ניידת בטכנולוגיית VoIP באנדרואיד מרקט, אנו דבקים במטרתינו ומחויבים להביא את מיטב טכנולוגיית התקשורת הטלפונית דרך האינטרנט אל תחום הטלפונים הניידים ופלטפורמות אחרות סביב לעולם" אמר ג'ים הודק, סמנכ"ל לפיתוח עסקי של iSkoot. iSkoot ממשיכה לעמול על פיתוח וייצור שורת מוצרים שתיתן לאנשים חווית תקשורת ניידת מלאה ולאפשר להם להתנתק מהחוטים הכובלים אל המחשב במשרד".
היישום זמין כבר כעת להורדה ב-Android Market של גוגל. אנדרואיד היא מערכת הפעלה חדשנית, הפתוחה למפתחים חיצוניים ומיועדת לסלולאריים ומכשירים ניידים, ומפותחת על-ידי איגוד רחב של חברות מובילות טכנולוגיה כגוגלT-Mobile, HTC , Qualcomm, Motorola, ועוד רבות וטובות.
iSkoot לסקייפ גם אפשרי להתקנה על כמעט כל פלטפורמות הסלולר המרכזיות הקיימות, כולל J2ME, S60v3, UIQ, Palm, Windows Mobile ו-BlackBerry.
iSkoot קיבלה השנה תנופה משמעותית עם רכישתה את חברת Social.IM. הרשת החברתית של IM שאיפשרה ל-iSkoot, למקם עצמה מחדש ולהתרחב אל מעבר לשוק הסלולרי ולהוות פיתרון חיוני והכרחי ללקוחות בכל העולם. עם מערך גדל והולך של אפליקציות תקשורת המשתלבות בצורה מושלמת בטלפון הסלולארי שלך. לעוד אינפורמציה בקר אותנו: www.iskoot.com.
אודות iSkoot:
iSkoot, שבסיסיה המרכזיים שוכנים בסן פרנסיסקו, בית שמש בישראל, מפתחת שירותי אינטרנט המובילות טכנולוגיות כ-Skype אל הטלפון הנייד, ומביאה איתה חווית שימוש חדשנית לצרכני התקשורת ברחבי העולם. iSkoot עבדה אם Skype ו-Hutchison להשקת האפליקציה הראשונה לסקייפ המאפשרת את הפעלתה במכשירי טלפון ניידים - בכנס העולמי לתקשורת סלולארית Mobile World Congress, חברת iSkoot זכתה בפרס מכובד על המוצר 3 Skypephone, שהיום נמכר בשמונה מדינות לרוחב שלוש יבשות.
iSkoot השיגה ניצול מירבי של אותות רשת התקשורת והפיקה מהם את המירב, להשגת איכות קול אופטימלית והעברת שיחות קול בצורה מיטבית. הישג העולה בקנה אחד עם תוכנית ייעוד החברה להנדסת פתרונות יצירתיים ואלגנטיים לשילוב משאבי אינטרנט עוצמתיים במכשירים ניידים.
iSkoot הוא סימן מסחרי רשום של חברת iSkoot. כל יתר הסימנים והשמות המסחריים המוזכרים בכתבה שייכים לבעלי החברות דלעיל.

תאריך:  30/10/2008   |   עודכן:  30/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il